Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Język nowych mediów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Lev Manovich to artysta i teoretyk nowych mediów, znany ze swojego związku z Kalifornią i San Diego. Jest autorem ważnych publikacji, takich jak "Soft Cinema: Navigating the Database" z 2005 roku oraz wcześniejszej pracy "Tekstura: Russian Essays on Visual Culture" z 1993 roku. Polskie tłumaczenie jego wpływowej książki "The Language of New Media", zatytułowane "Język nowych mediów", jest uznawane za fundamentalne w dziedzinie teorii nowych mediów. Manovich skupia się w nim na specyfice współczesnej kultury, łącząc hybrydową estetykę z logiką sieci komputerowych oraz tradycyjnymi formami kulturowymi. Praca umiejscawia nowe media w kontekście historycznym, eksplorując ich różnorodne aspekty oraz przedstawiając je jako pole konfliktu i kreatywnego napięcia pomiędzy tradycją a współczesnością. Książka została doceniona w recenzji tygodnika „Polityka”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Lev Manovich to artysta i teoretyk nowych mediów, znany ze swojego związku z Kalifornią i San Diego. Jest autorem ważnych publikacji, takich jak "Soft Cinema: Navigating the Database" z 2005 roku oraz wcześniejszej pracy "Tekstura: Russian Essays on Visual Culture" z 1993 roku. Polskie tłumaczenie jego wpływowej książki "The Language of New Media", zatytułowane "Język nowych mediów", jest uznawane za fundamentalne w dziedzinie teorii nowych mediów. Manovich skupia się w nim na specyfice współczesnej kultury, łącząc hybrydową estetykę z logiką sieci komputerowych oraz tradycyjnymi formami kulturowymi. Praca umiejscawia nowe media w kontekście historycznym, eksplorując ich różnorodne aspekty oraz przedstawiając je jako pole konfliktu i kreatywnego napięcia pomiędzy tradycją a współczesnością. Książka została doceniona w recenzji tygodnika „Polityka”.
