Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Język Go. Poznaj i programuj
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Go, często nazywany językiem C naszych czasów, oferuje możliwość kompilacji do wydajnego kodu maszynowego, co zapewnia płynną współpracę z różnymi systemami operacyjnymi. Jest to wszechstronny język, idealny do konstruowania zarówno serwerów sieciowych, jak i narzędzi dla programistów. Ponadto, Go doskonale sprawdza się w programowaniu grafiki, aplikacji mobilnych oraz w dziedzinie uczenia maszynowego.
Książka ta skierowana jest do osób pragnących szybko opanować tworzenie efektywnego oprogramowania w języku Go. Autorzy krok po kroku tłumaczą podstawy tego języka, wzbogacając wykład setkami praktycznych przykładów dobrze opracowanego kodu Go. Dzięki temu czytelnicy zyskują pełne zrozumienie wszelkich aspektów Go, jego kluczowych pakietów oraz szerokiego spektrum zastosowań.
Alan A.A. Donovan, programista z dwudziestoletnim doświadczeniem, jest członkiem nowojorskiego zespołu Go w Google. Od 2005 roku bierze udział w projektach infrastrukturalnych tej firmy, m.in. tworząc system kompilacji Blaze oraz różnorodne biblioteki i narzędzia do analizy statycznej programów Go.
Z kolei Brian W. Kernighan, profesor informatyki na Uniwersytecie Princeton, pracował w latach 1969-2000 w Bell Labs nad rozwojem języków i narzędzi dla systemu Unix. Jest autorem licznych książek, w tym klasyków takich jak "Język ANSI C. Programowanie. Wydanie II" oraz "Lekcja programowania. Najlepsze praktyki".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Go, często nazywany językiem C naszych czasów, oferuje możliwość kompilacji do wydajnego kodu maszynowego, co zapewnia płynną współpracę z różnymi systemami operacyjnymi. Jest to wszechstronny język, idealny do konstruowania zarówno serwerów sieciowych, jak i narzędzi dla programistów. Ponadto, Go doskonale sprawdza się w programowaniu grafiki, aplikacji mobilnych oraz w dziedzinie uczenia maszynowego.
Książka ta skierowana jest do osób pragnących szybko opanować tworzenie efektywnego oprogramowania w języku Go. Autorzy krok po kroku tłumaczą podstawy tego języka, wzbogacając wykład setkami praktycznych przykładów dobrze opracowanego kodu Go. Dzięki temu czytelnicy zyskują pełne zrozumienie wszelkich aspektów Go, jego kluczowych pakietów oraz szerokiego spektrum zastosowań.
Alan A.A. Donovan, programista z dwudziestoletnim doświadczeniem, jest członkiem nowojorskiego zespołu Go w Google. Od 2005 roku bierze udział w projektach infrastrukturalnych tej firmy, m.in. tworząc system kompilacji Blaze oraz różnorodne biblioteki i narzędzia do analizy statycznej programów Go.
Z kolei Brian W. Kernighan, profesor informatyki na Uniwersytecie Princeton, pracował w latach 1969-2000 w Bell Labs nad rozwojem języków i narzędzi dla systemu Unix. Jest autorem licznych książek, w tym klasyków takich jak "Język ANSI C. Programowanie. Wydanie II" oraz "Lekcja programowania. Najlepsze praktyki".
