Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jakość kształcenia w szkole wyższej. Obszar nauk pedagogicznych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rozprawa ta, zajmując się istotnym i aktualnym zagadnieniem jakości edukacji akademickiej w dziedzinie nauk pedagogicznych, wnosi znaczący wkład w debatę społeczną na temat roli, misji i wyzwań, jakie stoją przed szkolnictwem wyższym w Polsce. Bogata oferta studiów pedagogicznych w kraju, będąca reakcją środowisk akademickich na potrzeby społeczne i dynamicznie zmieniające się wymagania rynku pracy, jest jednocześnie istotnym elementem rynku wyższego wykształcenia i wyzwaniem dla nowoczesnego oraz wysokiej jakości procesu edukacyjnego. Uczelnie wyższe, jako organizatorzy tego procesu, ponoszą kluczową odpowiedzialność za poziom oferowanych studiów, zarówno na poziomie licencjackim, jak i magisterskim. W trosce o rozwój studiów pedagogicznych, zarówno w zakresie ich różnorodności, jak i podnoszenia standardów jakościowych, konieczne jest wspólne podejście, obejmujące rozpoznawanie problemów, diagnozę obecnej sytuacji, opracowywanie prognoz i poszukiwanie efektywnych rozwiązań oraz metod ich wprowadzenia w życie. Publikacja ta wnosi istotny wkład w tę dyskusję. Na szczególną uwagę zasługuje uwzględnienie w niej opinii wielu wybitnych polskich pedagogów. Praca składa się z czterech uzupełniających się części, które kompleksowo podejmują tematykę jakości edukacji wyższej w obszarze nauk pedagogicznych. - Z recenzji prof. dr hab. Tamary Zacharuk
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rozprawa ta, zajmując się istotnym i aktualnym zagadnieniem jakości edukacji akademickiej w dziedzinie nauk pedagogicznych, wnosi znaczący wkład w debatę społeczną na temat roli, misji i wyzwań, jakie stoją przed szkolnictwem wyższym w Polsce. Bogata oferta studiów pedagogicznych w kraju, będąca reakcją środowisk akademickich na potrzeby społeczne i dynamicznie zmieniające się wymagania rynku pracy, jest jednocześnie istotnym elementem rynku wyższego wykształcenia i wyzwaniem dla nowoczesnego oraz wysokiej jakości procesu edukacyjnego. Uczelnie wyższe, jako organizatorzy tego procesu, ponoszą kluczową odpowiedzialność za poziom oferowanych studiów, zarówno na poziomie licencjackim, jak i magisterskim. W trosce o rozwój studiów pedagogicznych, zarówno w zakresie ich różnorodności, jak i podnoszenia standardów jakościowych, konieczne jest wspólne podejście, obejmujące rozpoznawanie problemów, diagnozę obecnej sytuacji, opracowywanie prognoz i poszukiwanie efektywnych rozwiązań oraz metod ich wprowadzenia w życie. Publikacja ta wnosi istotny wkład w tę dyskusję. Na szczególną uwagę zasługuje uwzględnienie w niej opinii wielu wybitnych polskich pedagogów. Praca składa się z czterech uzupełniających się części, które kompleksowo podejmują tematykę jakości edukacji wyższej w obszarze nauk pedagogicznych. - Z recenzji prof. dr hab. Tamary Zacharuk
