Książka - Jak wypromować własną grę w internecie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jak wypromować własną grę w internecie

Jak wypromować własną grę w internecie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka, którą trzymasz, oferuje świeże spojrzenie na temat marketingu, skupiając się na praktycznym przykładzie gry komputerowej Mistaker. Jest to wyjątkowa publikacja na polskim rynku, która analizuje, jak kampanie marketingowe mogą wpłynąć na sprzedaż gry i jej obecność na platformie Steam. Skierowana jest do osób pragnących zrozumieć, jak skutecznie promować swoją grę nawet przy minimalnym budżecie. Dzięki tej książce zyskać można konkretne, sprawdzone strategie marketingowe, które pomagają zdobyć oczekiwane zainteresowanie wśród potencjalnych klientów.

Dla początkujących twórców książka stanowi cenne źródło informacji, eliminując potrzebę przypadkowego poszukiwania rozwiązań i ich własnoręcznego testowania. Znajdziesz tu gotowe przykłady działań, ich efekty oraz wyjaśnienia, dlaczego niektóre strategie okazały się skuteczne. Ucz się na cudzych błędach, wykorzystując lekcje zawarte w tej publikacji.

Autorem książki jest Ireneusz Kołodziejczyk, który od lat eksploruje tajniki game developingu. Jako członek społeczności deweloperskich na Facebooku dał się poznać jako autor czterech książek o tematyce tworzenia gier. W 2020 roku samodzielnie stworzył i wydał grę platformową Mistaker. Udzielał się również na blogu Marka Winiarskiego i był prelegentem na wydarzeniu Gamedev Starter Pack w Łodzi. Jego rady pojawiły się w książce Patryka Polewiaka „Tworzyć Gry”, adresowanej do osób rozpoczynających przygodę z game deve. Obecnie prowadzi własne studio developerskie, gdzie jako producent ma pełną kontrolę nad każdym aspektem projektowania gier.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka, którą trzymasz, oferuje świeże spojrzenie na temat marketingu, skupiając się na praktycznym przykładzie gry komputerowej Mistaker. Jest to wyjątkowa publikacja na polskim rynku, która analizuje, jak kampanie marketingowe mogą wpłynąć na sprzedaż gry i jej obecność na platformie Steam. Skierowana jest do osób pragnących zrozumieć, jak skutecznie promować swoją grę nawet przy minimalnym budżecie. Dzięki tej książce zyskać można konkretne, sprawdzone strategie marketingowe, które pomagają zdobyć oczekiwane zainteresowanie wśród potencjalnych klientów.

Dla początkujących twórców książka stanowi cenne źródło informacji, eliminując potrzebę przypadkowego poszukiwania rozwiązań i ich własnoręcznego testowania. Znajdziesz tu gotowe przykłady działań, ich efekty oraz wyjaśnienia, dlaczego niektóre strategie okazały się skuteczne. Ucz się na cudzych błędach, wykorzystując lekcje zawarte w tej publikacji.

Autorem książki jest Ireneusz Kołodziejczyk, który od lat eksploruje tajniki game developingu. Jako członek społeczności deweloperskich na Facebooku dał się poznać jako autor czterech książek o tematyce tworzenia gier. W 2020 roku samodzielnie stworzył i wydał grę platformową Mistaker. Udzielał się również na blogu Marka Winiarskiego i był prelegentem na wydarzeniu Gamedev Starter Pack w Łodzi. Jego rady pojawiły się w książce Patryka Polewiaka „Tworzyć Gry”, adresowanej do osób rozpoczynających przygodę z game deve. Obecnie prowadzi własne studio developerskie, gdzie jako producent ma pełną kontrolę nad każdym aspektem projektowania gier.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 15.06 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 252
Rok wydania: 2021
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788365645401

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info