Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak wypromować własną grę w internecie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, którą trzymasz, oferuje świeże spojrzenie na temat marketingu, skupiając się na praktycznym przykładzie gry komputerowej Mistaker. Jest to wyjątkowa publikacja na polskim rynku, która analizuje, jak kampanie marketingowe mogą wpłynąć na sprzedaż gry i jej obecność na platformie Steam. Skierowana jest do osób pragnących zrozumieć, jak skutecznie promować swoją grę nawet przy minimalnym budżecie. Dzięki tej książce zyskać można konkretne, sprawdzone strategie marketingowe, które pomagają zdobyć oczekiwane zainteresowanie wśród potencjalnych klientów.
Dla początkujących twórców książka stanowi cenne źródło informacji, eliminując potrzebę przypadkowego poszukiwania rozwiązań i ich własnoręcznego testowania. Znajdziesz tu gotowe przykłady działań, ich efekty oraz wyjaśnienia, dlaczego niektóre strategie okazały się skuteczne. Ucz się na cudzych błędach, wykorzystując lekcje zawarte w tej publikacji.
Autorem książki jest Ireneusz Kołodziejczyk, który od lat eksploruje tajniki game developingu. Jako członek społeczności deweloperskich na Facebooku dał się poznać jako autor czterech książek o tematyce tworzenia gier. W 2020 roku samodzielnie stworzył i wydał grę platformową Mistaker. Udzielał się również na blogu Marka Winiarskiego i był prelegentem na wydarzeniu Gamedev Starter Pack w Łodzi. Jego rady pojawiły się w książce Patryka Polewiaka „Tworzyć Gry”, adresowanej do osób rozpoczynających przygodę z game deve. Obecnie prowadzi własne studio developerskie, gdzie jako producent ma pełną kontrolę nad każdym aspektem projektowania gier.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka, którą trzymasz, oferuje świeże spojrzenie na temat marketingu, skupiając się na praktycznym przykładzie gry komputerowej Mistaker. Jest to wyjątkowa publikacja na polskim rynku, która analizuje, jak kampanie marketingowe mogą wpłynąć na sprzedaż gry i jej obecność na platformie Steam. Skierowana jest do osób pragnących zrozumieć, jak skutecznie promować swoją grę nawet przy minimalnym budżecie. Dzięki tej książce zyskać można konkretne, sprawdzone strategie marketingowe, które pomagają zdobyć oczekiwane zainteresowanie wśród potencjalnych klientów.
Dla początkujących twórców książka stanowi cenne źródło informacji, eliminując potrzebę przypadkowego poszukiwania rozwiązań i ich własnoręcznego testowania. Znajdziesz tu gotowe przykłady działań, ich efekty oraz wyjaśnienia, dlaczego niektóre strategie okazały się skuteczne. Ucz się na cudzych błędach, wykorzystując lekcje zawarte w tej publikacji.
Autorem książki jest Ireneusz Kołodziejczyk, który od lat eksploruje tajniki game developingu. Jako członek społeczności deweloperskich na Facebooku dał się poznać jako autor czterech książek o tematyce tworzenia gier. W 2020 roku samodzielnie stworzył i wydał grę platformową Mistaker. Udzielał się również na blogu Marka Winiarskiego i był prelegentem na wydarzeniu Gamedev Starter Pack w Łodzi. Jego rady pojawiły się w książce Patryka Polewiaka „Tworzyć Gry”, adresowanej do osób rozpoczynających przygodę z game deve. Obecnie prowadzi własne studio developerskie, gdzie jako producent ma pełną kontrolę nad każdym aspektem projektowania gier.
