Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu. Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia szczegółowy i złożony program, który skupia się na działaniu w ramach perspektywy rozwojowej. Opisuje trzy kluczowe poziomy poznawcze związane z nauczaniem teorii umysłu: percepcję, czyli to, co ludzie mogą dostrzec; wiedzę, czyli informacje, które posiadają; oraz przekonania, czyli to, co myślą o faktach i sytuacjach, które mogą być prawdziwe lub fałszywe. Ten przemyślany program umożliwia lepsze zrozumienie, w jaki sposób różne poziomy tych procesów poznawczych wpływają na rozwój i nauczanie teorii umysłu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia szczegółowy i złożony program, który skupia się na działaniu w ramach perspektywy rozwojowej. Opisuje trzy kluczowe poziomy poznawcze związane z nauczaniem teorii umysłu: percepcję, czyli to, co ludzie mogą dostrzec; wiedzę, czyli informacje, które posiadają; oraz przekonania, czyli to, co myślą o faktach i sytuacjach, które mogą być prawdziwe lub fałszywe. Ten przemyślany program umożliwia lepsze zrozumienie, w jaki sposób różne poziomy tych procesów poznawczych wpływają na rozwój i nauczanie teorii umysłu.
