Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak myślimy?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
John Dewey (1859-1952) był amerykańskim filozofem, psychologiem i pedagogiem, który odegrał kluczową rolę w rozwoju pragmatyzmu, tworząc jego wariant zwany instrumentalizmem. Jako zwolennik funkcjonalizmu w psychologii, w swojej książce "Jak myślimy" skupia się na psychologii procesów myślowych. Struktura książki podzielona jest na trzy części: pierwsza koncentruje się na rozwijaniu zdolności myślenia, druga na zagadnieniach logicznych, a trzecia, bardziej pedagogiczna, na procesie edukacji myślenia.
Dewey łączy w swojej pracy dwa podejścia do analizy poznawczej: ewolucyjne i logiczne. Definiuje myślenie jako ewolucyjny proces umysłowy, który dzieje się w obrębie symbolicznych prób i błędów między rywalizującymi koncepcjami. Jak zauważa Cz. Nosal, myślenie jest w tym kontekście procesem modyfikowania niepewności ocen przez nowe informacje pozyskiwane dzięki analizom logicznym i eksperymentalnym. Dewey uważa, że myślenie rozpoczyna się w momencie doświadczania niepewności, chaosu czy wątpliwości, co warto rozważyć, analizując ten proces, by lepiej zrozumieć siebie, innych oraz otaczający świat.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
John Dewey (1859-1952) był amerykańskim filozofem, psychologiem i pedagogiem, który odegrał kluczową rolę w rozwoju pragmatyzmu, tworząc jego wariant zwany instrumentalizmem. Jako zwolennik funkcjonalizmu w psychologii, w swojej książce "Jak myślimy" skupia się na psychologii procesów myślowych. Struktura książki podzielona jest na trzy części: pierwsza koncentruje się na rozwijaniu zdolności myślenia, druga na zagadnieniach logicznych, a trzecia, bardziej pedagogiczna, na procesie edukacji myślenia.
Dewey łączy w swojej pracy dwa podejścia do analizy poznawczej: ewolucyjne i logiczne. Definiuje myślenie jako ewolucyjny proces umysłowy, który dzieje się w obrębie symbolicznych prób i błędów między rywalizującymi koncepcjami. Jak zauważa Cz. Nosal, myślenie jest w tym kontekście procesem modyfikowania niepewności ocen przez nowe informacje pozyskiwane dzięki analizom logicznym i eksperymentalnym. Dewey uważa, że myślenie rozpoczyna się w momencie doświadczania niepewności, chaosu czy wątpliwości, co warto rozważyć, analizując ten proces, by lepiej zrozumieć siebie, innych oraz otaczający świat.
