Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw. Historie opowiedziane z pasją
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Globalizacja przenika wszystkie obszary naszego życia, ale często nie dostrzegamy, że napędza ją niewielka liczba firm oraz korporacji. Większość przedsiębiorstw już zawsze pozostanie skoncentrowana lokalnie, ponieważ takie podejście daje im stabilność operacyjną i obniża koszty, korzystając z tego samego języka, prawa i miejscowych instytucji. Międzynarodowa ekspansja stanowi wyjątkowe przedsięwzięcie w rozwoju firmy, ponieważ jest to proces dość rzadki i niosący ze sobą spore ryzyko. Książka porównuje umiędzynarodowienie do biegu z przeszkodami, gdzie dystans pokonywany jest etapowo. Firmy, które decydują się na taki krok, muszą zmierzyć się z trzema rodzajami barier. Pierwszą z nich jest dystans fizyczny. Choć łatwa komunikacja i dostępność internetu mogą sugerować, że odległość nie jest znaczącym problemem, prawda jest inna. Dlatego przedsiębiorstwa często preferują ekspansję do geograficznie bliskich krajów, gdzie napotykane trudności są mniej przewidywalne dla menedżerów. Drugą barierą jest różnica kulturowa, która obejmuje różne języki, zwyczaje, normy i wartości. Trzecia przeszkoda wynika z odmiennych systemów prawnych i technologicznych, co oznacza różnorodność regulacji i praktyk w poszczególnych krajach. Właściciele i menedżerowie firm wkraczający na zagraniczne rynki stają się odkrywcami na nieznanym terenie. Książka dostarcza im swoistej mapy, oferując przewodnictwo i wiedzę, jak polscy menedżerowie i ich firmy pokonują te wyzwania, oraz dostarczając cennych lekcji dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją międzynarodową przygodę. Autorzy tej publikacji to akademicy związani z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Globalizacja przenika wszystkie obszary naszego życia, ale często nie dostrzegamy, że napędza ją niewielka liczba firm oraz korporacji. Większość przedsiębiorstw już zawsze pozostanie skoncentrowana lokalnie, ponieważ takie podejście daje im stabilność operacyjną i obniża koszty, korzystając z tego samego języka, prawa i miejscowych instytucji. Międzynarodowa ekspansja stanowi wyjątkowe przedsięwzięcie w rozwoju firmy, ponieważ jest to proces dość rzadki i niosący ze sobą spore ryzyko. Książka porównuje umiędzynarodowienie do biegu z przeszkodami, gdzie dystans pokonywany jest etapowo. Firmy, które decydują się na taki krok, muszą zmierzyć się z trzema rodzajami barier. Pierwszą z nich jest dystans fizyczny. Choć łatwa komunikacja i dostępność internetu mogą sugerować, że odległość nie jest znaczącym problemem, prawda jest inna. Dlatego przedsiębiorstwa często preferują ekspansję do geograficznie bliskich krajów, gdzie napotykane trudności są mniej przewidywalne dla menedżerów. Drugą barierą jest różnica kulturowa, która obejmuje różne języki, zwyczaje, normy i wartości. Trzecia przeszkoda wynika z odmiennych systemów prawnych i technologicznych, co oznacza różnorodność regulacji i praktyk w poszczególnych krajach. Właściciele i menedżerowie firm wkraczający na zagraniczne rynki stają się odkrywcami na nieznanym terenie. Książka dostarcza im swoistej mapy, oferując przewodnictwo i wiedzę, jak polscy menedżerowie i ich firmy pokonują te wyzwania, oraz dostarczając cennych lekcji dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją międzynarodową przygodę. Autorzy tej publikacji to akademicy związani z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu.
