Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Inspirujący menedżer
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Judith Leary-Joyce, psycholog z wykształcenia i dyrektor generalna Great Companies Consulting, oferuje w swojej książce cenną wiedzę na temat optymalizacji jakości pracy poprzez doradztwo i coaching. Autorka ilustruje swoje teorie przykładami z życia realnych menedżerów, pokazując, jak inspirować zespół, współpracowników i przełożonych, aby skuteczniej zarządzać. Według Leary-Joyce, kluczem do sukcesu firmy jest umiejętne budowanie relacji, co prowadzi do większego zaangażowania pracowników.
Książka porusza szeroki zakres tematyczny, skupiając się na przekształceniu stylu zarządzania w bardziej inspirujący, rozwijaniu umiejętności emocjonalnych, zastosowaniu coachingu w pracy zespołowej oraz tworzeniu dynamicznych i zaangażowanych grup pracowniczych. Znajdziemy tu również zagadnienia dotyczące zarządzania jakością pracy, efektywnego delegowania, zarządzania talentami, selekcji najlepszych specjalistów, prowadzenia trudnych rozmów oraz wyrażania uznania w codziennych sytuacjach.
Zawarte w książce analizy przypadków, praktyczne spostrzeżenia oraz przykłady skutecznych działań czynią ją wartościowym źródłem inspiracji dla zastosowania innowacyjnych strategii zarządzania w każdej firmie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Judith Leary-Joyce, psycholog z wykształcenia i dyrektor generalna Great Companies Consulting, oferuje w swojej książce cenną wiedzę na temat optymalizacji jakości pracy poprzez doradztwo i coaching. Autorka ilustruje swoje teorie przykładami z życia realnych menedżerów, pokazując, jak inspirować zespół, współpracowników i przełożonych, aby skuteczniej zarządzać. Według Leary-Joyce, kluczem do sukcesu firmy jest umiejętne budowanie relacji, co prowadzi do większego zaangażowania pracowników.
Książka porusza szeroki zakres tematyczny, skupiając się na przekształceniu stylu zarządzania w bardziej inspirujący, rozwijaniu umiejętności emocjonalnych, zastosowaniu coachingu w pracy zespołowej oraz tworzeniu dynamicznych i zaangażowanych grup pracowniczych. Znajdziemy tu również zagadnienia dotyczące zarządzania jakością pracy, efektywnego delegowania, zarządzania talentami, selekcji najlepszych specjalistów, prowadzenia trudnych rozmów oraz wyrażania uznania w codziennych sytuacjach.
Zawarte w książce analizy przypadków, praktyczne spostrzeżenia oraz przykłady skutecznych działań czynią ją wartościowym źródłem inspiracji dla zastosowania innowacyjnych strategii zarządzania w każdej firmie.
