Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Informacja w ujęciu prawnym przez pryzmat...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Termin "informacja" pełni istotną rolę w wielu aktach prawnych w Polsce, dzięki czemu zyskał on dość złożony charakter. W wyniku tego wyłoniły się różnorodne poglądy starające się zdefiniować ten termin w kontekście prawnym. W celu pełniejszego zrozumienia zakresie pojęcia "informacja", niniejsza publikacja sięga dodorobku innych dyscyplin, takich jak ekonomia, oraz wykorzystuje popularne użycie języka. Przedstawiono także związek między informacją a danymi osobowymi oraz bazami danych, zwracając uwagę na różnice pomiędzy informacją w ujęciu przedmiotowym a czynnościowym. Podkreślono również sposób, w jaki informacja jest regulowana w polskim prawodawstwie, szczególnie w kontekście prawa konstytucyjnego, administracyjnego, karnego i cywilnego. Autorzy analizują także związki prawne pomiędzy reklamą, informacją handlową i ekonomiczną, a także omawiają kwestie terminologiczne w kontekście prawa prasowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Termin "informacja" pełni istotną rolę w wielu aktach prawnych w Polsce, dzięki czemu zyskał on dość złożony charakter. W wyniku tego wyłoniły się różnorodne poglądy starające się zdefiniować ten termin w kontekście prawnym. W celu pełniejszego zrozumienia zakresie pojęcia "informacja", niniejsza publikacja sięga dodorobku innych dyscyplin, takich jak ekonomia, oraz wykorzystuje popularne użycie języka. Przedstawiono także związek między informacją a danymi osobowymi oraz bazami danych, zwracając uwagę na różnice pomiędzy informacją w ujęciu przedmiotowym a czynnościowym. Podkreślono również sposób, w jaki informacja jest regulowana w polskim prawodawstwie, szczególnie w kontekście prawa konstytucyjnego, administracyjnego, karnego i cywilnego. Autorzy analizują także związki prawne pomiędzy reklamą, informacją handlową i ekonomiczną, a także omawiają kwestie terminologiczne w kontekście prawa prasowego.
