Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Humanokracja. Jak uwolnić potencjał pracowników i budować innowacyjne i zwinne firmy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W obecnych czasach, pełnych dynamicznych zmian i niespotykanych wcześniej wyzwań, potrzebujemy firm zdolnych do śmiałych działań i odpornych na przeciwności losu. Niestety wiele organizacji przytłoczonych jest biurokracją, co skutkuje ospałym tempem działania i przesadną ostrożnością. W czasie chaosu tradycyjne struktury zarządzania opierające się na hierarchii i sztywnych procedurach mogą być bardziej szkodliwe niż pomocne. Ograniczają one twórczość i hamują innowacje. Współcześnie kluczowe są organizacje odważne i przedsiębiorcze, które nadążają za zmianami. Właśnie z tego powodu powstała ta książka.
Gary Hamel i Michele Zanini w książce „Humanokracja” prezentują siedem fundamentalnych zasad firmy skoncentrowanej na człowieku, oferując szczegółowe wskazówki, jak budować organizację wolną od zbędnej biurokracji. Autorzy proponują nowatorski model zarządzania, który wyzwala drzemiące w ludziach zasoby kreatywności oraz stymuluje ich do działania jak właściciele firmy. Pokazują, jak przekształcić organizację w jednocześnie dużą i dynamiczną, zdyscyplinowaną i autorytatywnie zarządzaną, a także wydajną oraz przedsiębiorczą, łącząc to wszystko z odwagą i rozwagą.
Hamel i Zanini ilustrują swoje tezy przykładami firm, które dzięki zasadom humanokracji spłaszczyły swoje struktury organizacyjne, zaufały pracownikom i umożliwiły im podejmowanie decyzji biznesowych, co przyczyniło się do ich sukcesu na konkurencyjnych rynkach. Przykładami takich firm są m.in.: Buurtzorg, Nucor, Haier, Svenska Handelsbanken, Southwest Airlines, 3M czy Michelin. Zastosowanie tego alternatywnego modelu zarządzania, w którym pracownicy postrzegani są jako aktywni twórcy, a nie jedynie „zasoby”, pozwoliło tym organizacjom na elastyczność, szybkie podejmowanie decyzji i tworzenie innowacji.
Książka „Humanokracja” jest niezastąpionym przewodnikiem dla każdego, kto chce zbudować organizację wyprzedzającą zmiany i dającą jej członkom możliwości do nauki, rozwoju i aktywnego wkładu. To idealne źródło wiedzy dla menedżerów dążących do przekształcenia pracowników w autonomicznych mikro przedsiębiorców, a także dla liderów pragnących zrewolucjonizować przestarzałe style zarządzania oraz wyeliminować niepraktyczne procedury.
„Humanokracja” pokazuje, jak zainicjować niepowstrzymany ruch prowadzący do stworzenia firmy gotowej na przyszłość i skoncentrowanej na ludziach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W obecnych czasach, pełnych dynamicznych zmian i niespotykanych wcześniej wyzwań, potrzebujemy firm zdolnych do śmiałych działań i odpornych na przeciwności losu. Niestety wiele organizacji przytłoczonych jest biurokracją, co skutkuje ospałym tempem działania i przesadną ostrożnością. W czasie chaosu tradycyjne struktury zarządzania opierające się na hierarchii i sztywnych procedurach mogą być bardziej szkodliwe niż pomocne. Ograniczają one twórczość i hamują innowacje. Współcześnie kluczowe są organizacje odważne i przedsiębiorcze, które nadążają za zmianami. Właśnie z tego powodu powstała ta książka.
Gary Hamel i Michele Zanini w książce „Humanokracja” prezentują siedem fundamentalnych zasad firmy skoncentrowanej na człowieku, oferując szczegółowe wskazówki, jak budować organizację wolną od zbędnej biurokracji. Autorzy proponują nowatorski model zarządzania, który wyzwala drzemiące w ludziach zasoby kreatywności oraz stymuluje ich do działania jak właściciele firmy. Pokazują, jak przekształcić organizację w jednocześnie dużą i dynamiczną, zdyscyplinowaną i autorytatywnie zarządzaną, a także wydajną oraz przedsiębiorczą, łącząc to wszystko z odwagą i rozwagą.
Hamel i Zanini ilustrują swoje tezy przykładami firm, które dzięki zasadom humanokracji spłaszczyły swoje struktury organizacyjne, zaufały pracownikom i umożliwiły im podejmowanie decyzji biznesowych, co przyczyniło się do ich sukcesu na konkurencyjnych rynkach. Przykładami takich firm są m.in.: Buurtzorg, Nucor, Haier, Svenska Handelsbanken, Southwest Airlines, 3M czy Michelin. Zastosowanie tego alternatywnego modelu zarządzania, w którym pracownicy postrzegani są jako aktywni twórcy, a nie jedynie „zasoby”, pozwoliło tym organizacjom na elastyczność, szybkie podejmowanie decyzji i tworzenie innowacji.
Książka „Humanokracja” jest niezastąpionym przewodnikiem dla każdego, kto chce zbudować organizację wyprzedzającą zmiany i dającą jej członkom możliwości do nauki, rozwoju i aktywnego wkładu. To idealne źródło wiedzy dla menedżerów dążących do przekształcenia pracowników w autonomicznych mikro przedsiębiorców, a także dla liderów pragnących zrewolucjonizować przestarzałe style zarządzania oraz wyeliminować niepraktyczne procedury.
„Humanokracja” pokazuje, jak zainicjować niepowstrzymany ruch prowadzący do stworzenia firmy gotowej na przyszłość i skoncentrowanej na ludziach.
