Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Horyzonty i perspektywy edukacji równościowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka jest dedykowana wszystkim zaangażowanym w tematykę edukacji równościowej. Dzięki interdyscyplinarnemu podejściu może stać się nieocenionym źródłem wiedzy dla studentów takich kierunków jak pedagogika, socjologia, psychologia społeczna, praca socjalna czy kulturoznawstwo. Publikacja ta skłania do refleksji nad konceptem równości oraz jej wdrażaniem i badaniem w społeczeństwach, które szanują praworządność i demokrację. W takich społeczeństwach, które dbają o rozszerzanie praw i wolności jednostki oraz doceniają różnorodność, można rzeczywiście rozwijać ideę równości.
Niestety, w sytuacjach, w których autorytarne rządy niszczą fundamenty praworządności, pojęcie równości może łatwo zostać wypaczone i pozbawione rzeczywistego znaczenia. Obecne wyzwania w obszarze wolności i równości, wynikające z takiego stanu rzeczy, sugerują, że to właśnie społeczności naukowe powinny podjąć badania nad edukacją równościową, by przeciwdziałać przejęciu tego języka przez władze autorytarne.
Prof. Lucyna Kopciewicz podkreśla, jak ważne są takie inicjatywy badawcze, które koncentrują się na problematyce równości i przeciwdziałaniu dyskryminacji. Edukacja równościowa, z uwagi na swój bogaty kontekst kulturowy i społeczny, ma nie tylko znaczenie moralne, ale i polityczne. Książka ta z pewnością wpisuje się w istotny nurt badań, debaty i budowy społecznej integracji, przełamując stereotypy i uprzedzenia związane z tą tematyką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka jest dedykowana wszystkim zaangażowanym w tematykę edukacji równościowej. Dzięki interdyscyplinarnemu podejściu może stać się nieocenionym źródłem wiedzy dla studentów takich kierunków jak pedagogika, socjologia, psychologia społeczna, praca socjalna czy kulturoznawstwo. Publikacja ta skłania do refleksji nad konceptem równości oraz jej wdrażaniem i badaniem w społeczeństwach, które szanują praworządność i demokrację. W takich społeczeństwach, które dbają o rozszerzanie praw i wolności jednostki oraz doceniają różnorodność, można rzeczywiście rozwijać ideę równości.
Niestety, w sytuacjach, w których autorytarne rządy niszczą fundamenty praworządności, pojęcie równości może łatwo zostać wypaczone i pozbawione rzeczywistego znaczenia. Obecne wyzwania w obszarze wolności i równości, wynikające z takiego stanu rzeczy, sugerują, że to właśnie społeczności naukowe powinny podjąć badania nad edukacją równościową, by przeciwdziałać przejęciu tego języka przez władze autorytarne.
Prof. Lucyna Kopciewicz podkreśla, jak ważne są takie inicjatywy badawcze, które koncentrują się na problematyce równości i przeciwdziałaniu dyskryminacji. Edukacja równościowa, z uwagi na swój bogaty kontekst kulturowy i społeczny, ma nie tylko znaczenie moralne, ale i polityczne. Książka ta z pewnością wpisuje się w istotny nurt badań, debaty i budowy społecznej integracji, przełamując stereotypy i uprzedzenia związane z tą tematyką.
