Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Horyzonty dziecięcych znaczeń. Granice – rozpoznania – perspektywy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka zachęca do przemyśleń na temat złożoności i niejednoznaczności współczesnych debat dotyczących dzieciństwa oraz edukacji wczesnoszkolnej. Zawarte w niej analizy skupiają się na krytycznej refleksji nad stanem edukacji na wczesnym etapie, potencjałem dziecka w odkrywaniu świata, a także na edukacyjnym środowisku, które wspiera rozwój umiejętności i kreatywności dzieci. Szczególną uwagę poświęcono twórczemu charakterowi procesu uczenia się, jak również metodologicznym aspektom badań nad dziećmi i dzieciństwem. Książka dokumentuje zróżnicowaną dyskusję z perspektywy konstruktywistycznej i kognitywistycznej, koncentrując się na dzieciństwie jako mieszance doświadczeń, emocji i aktywności dzieci. Zawarta w niej koncepcja jakościowego podejścia podkreśla, że wnikanie w dziecięce znaczenia różni się zasadniczo od podejścia stosowanego w tradycyjnych ilościowych badaniach pedagogicznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka zachęca do przemyśleń na temat złożoności i niejednoznaczności współczesnych debat dotyczących dzieciństwa oraz edukacji wczesnoszkolnej. Zawarte w niej analizy skupiają się na krytycznej refleksji nad stanem edukacji na wczesnym etapie, potencjałem dziecka w odkrywaniu świata, a także na edukacyjnym środowisku, które wspiera rozwój umiejętności i kreatywności dzieci. Szczególną uwagę poświęcono twórczemu charakterowi procesu uczenia się, jak również metodologicznym aspektom badań nad dziećmi i dzieciństwem. Książka dokumentuje zróżnicowaną dyskusję z perspektywy konstruktywistycznej i kognitywistycznej, koncentrując się na dzieciństwie jako mieszance doświadczeń, emocji i aktywności dzieci. Zawarta w niej koncepcja jakościowego podejścia podkreśla, że wnikanie w dziecięce znaczenia różni się zasadniczo od podejścia stosowanego w tradycyjnych ilościowych badaniach pedagogicznych.
