Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka jest zaproszeniem do głębszej refleksji nad złożonością i zawiłościami współczesnych dyskusji na temat dzieciństwa oraz wczesnej edukacji. Autorzy zgłębiają kluczowe kwestie związane z obecnym stanem edukacji najmłodszych, sposobami, w jakie dzieci poznają i rozumieją świat, oraz znaczeniem środowiska edukacyjnego, które wspiera rozwój ich umiejętności i zdolności. Zwracają również uwagę na kreatywny wymiar procesu uczenia się oraz na metodologiczne wyzwania badania dziecka i dzieciństwa.
Publikacja powstała w wyniku inspiracji trzema kluczowymi obszarami: tradycyjną kulturą edukacyjną skoncentrowaną na przekazywaniu wiedzy i wartości, środowiskiem edukacyjnym, które stymuluje rozwój dziecięcego potencjału, oraz kreatywnością, widzianą jako sposób, w jaki dzieci czytają, interpretują i tworzą swój świat. W podobny sposób jak w „Horyzontach dziecięcych znaczeń. Granice - rozpoznania - perspektywy”, książka odnosi się do wielu teorii, osadzonych jednak głównie w kontekście konstruktywistycznym. Bez względu na poruszaną tematykę, większość autorów przyjmuje perspektywę interpretatywną, co nadaje całości spójności i głębi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka jest zaproszeniem do głębszej refleksji nad złożonością i zawiłościami współczesnych dyskusji na temat dzieciństwa oraz wczesnej edukacji. Autorzy zgłębiają kluczowe kwestie związane z obecnym stanem edukacji najmłodszych, sposobami, w jakie dzieci poznają i rozumieją świat, oraz znaczeniem środowiska edukacyjnego, które wspiera rozwój ich umiejętności i zdolności. Zwracają również uwagę na kreatywny wymiar procesu uczenia się oraz na metodologiczne wyzwania badania dziecka i dzieciństwa.
Publikacja powstała w wyniku inspiracji trzema kluczowymi obszarami: tradycyjną kulturą edukacyjną skoncentrowaną na przekazywaniu wiedzy i wartości, środowiskiem edukacyjnym, które stymuluje rozwój dziecięcego potencjału, oraz kreatywnością, widzianą jako sposób, w jaki dzieci czytają, interpretują i tworzą swój świat. W podobny sposób jak w „Horyzontach dziecięcych znaczeń. Granice - rozpoznania - perspektywy”, książka odnosi się do wielu teorii, osadzonych jednak głównie w kontekście konstruktywistycznym. Bez względu na poruszaną tematykę, większość autorów przyjmuje perspektywę interpretatywną, co nadaje całości spójności i głębi.
