Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Holokaust (Nie)odrobiona lekcja historii
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Piotra Trojańskiego i Roberta Szuchty koncentruje się na dramatycznej historii zagłady Żydów dokonanej przez III Rzeszę w latach 1933-1945. Ta publikacja ma charakter popularnonaukowy i została stworzona jako materiał wspomagający nauczanie historii w szkołach ponadpodstawowych. Autorzy szczegółowo i wieloaspektowo analizują omawiany temat, dostarczając czytelnikom pełne wyjaśnienia kluczowych pojęć oraz biogramy ważnych postaci.
Książka jest wzbogacona o liczne ilustracje z wyczerpującymi opisami oraz fragmenty tekstów źródłowych. Jej dużym atutem jest też część dydaktyczna, opracowana w sposób, który czyni tę publikację cennym narzędziem edukacyjnym w nauczaniu o Holokauście.
Co więcej, Trojański i Szuchta zdołali podjąć ten trudny temat w sposób interesujący i przystępny, co czyni książkę wyjątkowo wartościową. Dodatkowym walorem jest bogaty materiał ikonograficzny i źródłowy, który pomaga w lepszym zrozumieniu dramatycznych wydarzeń tamtych czasów. Publikacja skutecznie łączy treści popularnonaukowe z celami dydaktycznymi nowoczesnego kształcenia, kładąc nacisk na krytyczną analizę oraz samodzielne formułowanie wniosków przez uczniów.
Historia samego pomysłu na powstanie tego podręcznika jest interesująca. Już dwadzieścia lat temu autorzy, doświadczeni historycy i dydaktycy, stworzyli program nauczania dotyczący historii i zagłady Żydów podczas II wojny światowej, a także skrypt podręcznikowy wspierający ten program. Od tego czasu pojawiło się wiele nowych badań historycznych, które wpłynęły na poszerzenie wiedzy o losach polskich Żydów oraz tłumaczenia licznych monografii z innych krajów. Autorzy wykorzystali te nowe zasoby, aby zaktualizować i wzbogacić swój podręcznik.
Publikacja skutecznie integruje wykład historyczny z różnorodnymi, starannie dobranymi tekstami źródłowymi oraz metodycznymi wskazówkami dla nauczycieli. Te elementy spełniają wszystkie wymagania pedagogiczne, pomagając uczniom zrozumieć tragiczną przeszłość Żydów oraz eliminować krzywdzące stereotypy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Piotra Trojańskiego i Roberta Szuchty koncentruje się na dramatycznej historii zagłady Żydów dokonanej przez III Rzeszę w latach 1933-1945. Ta publikacja ma charakter popularnonaukowy i została stworzona jako materiał wspomagający nauczanie historii w szkołach ponadpodstawowych. Autorzy szczegółowo i wieloaspektowo analizują omawiany temat, dostarczając czytelnikom pełne wyjaśnienia kluczowych pojęć oraz biogramy ważnych postaci.
Książka jest wzbogacona o liczne ilustracje z wyczerpującymi opisami oraz fragmenty tekstów źródłowych. Jej dużym atutem jest też część dydaktyczna, opracowana w sposób, który czyni tę publikację cennym narzędziem edukacyjnym w nauczaniu o Holokauście.
Co więcej, Trojański i Szuchta zdołali podjąć ten trudny temat w sposób interesujący i przystępny, co czyni książkę wyjątkowo wartościową. Dodatkowym walorem jest bogaty materiał ikonograficzny i źródłowy, który pomaga w lepszym zrozumieniu dramatycznych wydarzeń tamtych czasów. Publikacja skutecznie łączy treści popularnonaukowe z celami dydaktycznymi nowoczesnego kształcenia, kładąc nacisk na krytyczną analizę oraz samodzielne formułowanie wniosków przez uczniów.
Historia samego pomysłu na powstanie tego podręcznika jest interesująca. Już dwadzieścia lat temu autorzy, doświadczeni historycy i dydaktycy, stworzyli program nauczania dotyczący historii i zagłady Żydów podczas II wojny światowej, a także skrypt podręcznikowy wspierający ten program. Od tego czasu pojawiło się wiele nowych badań historycznych, które wpłynęły na poszerzenie wiedzy o losach polskich Żydów oraz tłumaczenia licznych monografii z innych krajów. Autorzy wykorzystali te nowe zasoby, aby zaktualizować i wzbogacić swój podręcznik.
Publikacja skutecznie integruje wykład historyczny z różnorodnymi, starannie dobranymi tekstami źródłowymi oraz metodycznymi wskazówkami dla nauczycieli. Te elementy spełniają wszystkie wymagania pedagogiczne, pomagając uczniom zrozumieć tragiczną przeszłość Żydów oraz eliminować krzywdzące stereotypy.
