Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
HOLLYWOOD I MARKI PRODUCT PLACEMENT W KINIE AMERYKAŃSKIM
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Victoria Mas, profesor specjalizujący się w komunikacji audiowizualnej i reklamie na uniwersytecie w Maladze, oraz wykładowca w szkołach na terenie Ameryki i Europy, w swojej książce wnikliwie zbadał tematykę product placement w filmach. Książka ta, napisana z dużą precyzją i poparta solidną dokumentacją, zgłębia szerokie spektrum zagadnień związanych z tą kontrowersyjną techniką marketingową. Publikacja ta może okazać się wyjątkowo wartościowa i dająca do myślenia w polskim kontekście, gdzie coraz więcej uwagi poświęca się prawnym i etycznym aspektom lokowania produktów w kinematografii oraz telewizji. Stanowi ona nieocenione źródło wiedzy dla pracowników branży reklamowej, marketingowców, specjalistów public relations oraz dla wszystkich osób związanych z mediami i komunikacją masową.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Victoria Mas, profesor specjalizujący się w komunikacji audiowizualnej i reklamie na uniwersytecie w Maladze, oraz wykładowca w szkołach na terenie Ameryki i Europy, w swojej książce wnikliwie zbadał tematykę product placement w filmach. Książka ta, napisana z dużą precyzją i poparta solidną dokumentacją, zgłębia szerokie spektrum zagadnień związanych z tą kontrowersyjną techniką marketingową. Publikacja ta może okazać się wyjątkowo wartościowa i dająca do myślenia w polskim kontekście, gdzie coraz więcej uwagi poświęca się prawnym i etycznym aspektom lokowania produktów w kinematografii oraz telewizji. Stanowi ona nieocenione źródło wiedzy dla pracowników branży reklamowej, marketingowców, specjalistów public relations oraz dla wszystkich osób związanych z mediami i komunikacją masową.
