Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Historyjki obrazkowo-zdaniowe z pytaniami
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zestaw stanowi zbiór dwudziestu jeden historyjek obrazkowych, każda złożona z trzech ilustracji ilustrujących kolejne fazy wydarzenia. Głównymi postaciami w tych opowieściach są głównie dzieci. Pod każdą ilustracją znajduje się pytanie odnoszące się do jej treści, a odpowiedzi umieszczono na osobnych tasiemkach.
Historyjki podzielone są na trzy poziomy trudności, po siedem opowieści na każdym z nich. Różnice między poziomami opierają się przede wszystkim na złożoności pytań i odpowiedzi, jak również na konstrukcji słów. Dziecko, pracując z asystą osoby dorosłej lub pod jej nadzorem, powinno starannie analizować wszystkie trzy obrazki z jednej historyjki, a następnie ułożyć je w odpowiedniej kolejności. Kolejnym krokiem jest przeczytanie pytań i dobranie odpowiednich odpowiedzi.
Ułożone historyjki mogą być używane przez nauczycieli jako narzędzie do ćwiczeń z zakresu czytania, rozwijania aktywnej mowy oraz umiejętności wypowiadania się pełnymi zdaniami i opowiadania. Te historyjki obrazkowo-zdaniowe z pytaniami są przeznaczone dla sześciolatków, choć mogą być również użyteczne dla młodszych dzieci, które rozpoczęły naukę czytania. Nadają się też dla starszych dzieci, u których rozwój nie przebiega harmonijnie lub jest globalnie opóźniony. Mogą one być pomocą dydaktyczną w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych lub rewalidacyjnych, zarówno przy pracy indywidualnej, jak i w grupach. Maluchy mogą także bawić się nimi w domu, wspólnie z rodzicami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zestaw stanowi zbiór dwudziestu jeden historyjek obrazkowych, każda złożona z trzech ilustracji ilustrujących kolejne fazy wydarzenia. Głównymi postaciami w tych opowieściach są głównie dzieci. Pod każdą ilustracją znajduje się pytanie odnoszące się do jej treści, a odpowiedzi umieszczono na osobnych tasiemkach.
Historyjki podzielone są na trzy poziomy trudności, po siedem opowieści na każdym z nich. Różnice między poziomami opierają się przede wszystkim na złożoności pytań i odpowiedzi, jak również na konstrukcji słów. Dziecko, pracując z asystą osoby dorosłej lub pod jej nadzorem, powinno starannie analizować wszystkie trzy obrazki z jednej historyjki, a następnie ułożyć je w odpowiedniej kolejności. Kolejnym krokiem jest przeczytanie pytań i dobranie odpowiednich odpowiedzi.
Ułożone historyjki mogą być używane przez nauczycieli jako narzędzie do ćwiczeń z zakresu czytania, rozwijania aktywnej mowy oraz umiejętności wypowiadania się pełnymi zdaniami i opowiadania. Te historyjki obrazkowo-zdaniowe z pytaniami są przeznaczone dla sześciolatków, choć mogą być również użyteczne dla młodszych dzieci, które rozpoczęły naukę czytania. Nadają się też dla starszych dzieci, u których rozwój nie przebiega harmonijnie lub jest globalnie opóźniony. Mogą one być pomocą dydaktyczną w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych lub rewalidacyjnych, zarówno przy pracy indywidualnej, jak i w grupach. Maluchy mogą także bawić się nimi w domu, wspólnie z rodzicami.
