Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Google Story
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Google, jako jedna z najznanych marek globalnych, jest firmą, której nazwa pojawia się w słownikach nie tylko jako rzeczownik, ale także jako czasownik, odzwierciedlając powszechną aktywność wykonywaną każdego dnia przez miliony ludzi na całym świecie. Niniejsza książka o Google, skierowana do szerokiego grona odbiorców, stanowi niezbędną lekturę dla wszystkich, którzy pasjonują się rozwojem Internetu. Jej mocną stroną jest szczegółowość oraz ukazanie ludzkiego aspektu tego niezwykłego przedsiębiorstwa, którego sukces jest nierozerwalnie związany z osobowościami jego założycieli: Siergieja Brina i Larry'ego Page'a. Obecnie ci młodzi wizjonerzy należą do grona najzamożniejszych ludzi na świecie. Książka, napisana w formie biograficznej, w prosty sposób opisuje, jak ci dwaj absolwenci uniwersytetu rozwijali swój pomysł, aby ostatecznie stworzyć największe przedsięwzięcie biznesowe ostatnich dziesięcioleci. Wyjaśnia również, na czym polega zasada "Nie czyń zła", która jest mottem ich działalności. Dodatkowo książka zawiera suplement, w którym czytelnik znajdzie porady dotyczące bardziej efektywnego korzystania z wyszukiwarki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Google, jako jedna z najznanych marek globalnych, jest firmą, której nazwa pojawia się w słownikach nie tylko jako rzeczownik, ale także jako czasownik, odzwierciedlając powszechną aktywność wykonywaną każdego dnia przez miliony ludzi na całym świecie. Niniejsza książka o Google, skierowana do szerokiego grona odbiorców, stanowi niezbędną lekturę dla wszystkich, którzy pasjonują się rozwojem Internetu. Jej mocną stroną jest szczegółowość oraz ukazanie ludzkiego aspektu tego niezwykłego przedsiębiorstwa, którego sukces jest nierozerwalnie związany z osobowościami jego założycieli: Siergieja Brina i Larry'ego Page'a. Obecnie ci młodzi wizjonerzy należą do grona najzamożniejszych ludzi na świecie. Książka, napisana w formie biograficznej, w prosty sposób opisuje, jak ci dwaj absolwenci uniwersytetu rozwijali swój pomysł, aby ostatecznie stworzyć największe przedsięwzięcie biznesowe ostatnich dziesięcioleci. Wyjaśnia również, na czym polega zasada "Nie czyń zła", która jest mottem ich działalności. Dodatkowo książka zawiera suplement, w którym czytelnik znajdzie porady dotyczące bardziej efektywnego korzystania z wyszukiwarki.
