Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Główka pracuje, teścik rozwiązuje
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zatytułowana „Sprawdziany wiedzy i umiejętności szkolnych dla uczniów klas pierwszych” została stworzona z myślą o regularnym monitorowaniu postępów uczniów w nauce. Zawiera ćwiczenia, które pomogą młodym uczniom opanować kluczowe umiejętności oraz wiedzę w obszarach edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej, przygotowując ich tym samym do końcowych sprawdzianów na koniec pierwszego etapu nauki.
Każdy sprawdzian skonstruowany jest na podstawie wytycznych z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. i odnosi się do Podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych. Tematyka zadań harmonijnie wpisuje się w rytm pór roku, wydarzeń przyrodniczych i kalendarzowych, co czyni ją bliską dziecku. W strukturze każdego testu przewidziano miejsce na szczegółowe informacje o sprawdzanych umiejętnościach i nabytej wiedzy, kartę samooceny dla ucznia, a także rubryki na ocenę i uwagi nauczyciela. Testowi towarzyszy jasna instrukcja oceny i weryfikacji wyników.
Publikacja ta ma służyć nauczycielom jako pomoc i źródło inspiracji, przy czym proponowane metody oceniania można dostosować do specyfiki wewnętrznych systemów oceniania w poszczególnych szkołach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zatytułowana „Sprawdziany wiedzy i umiejętności szkolnych dla uczniów klas pierwszych” została stworzona z myślą o regularnym monitorowaniu postępów uczniów w nauce. Zawiera ćwiczenia, które pomogą młodym uczniom opanować kluczowe umiejętności oraz wiedzę w obszarach edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej, przygotowując ich tym samym do końcowych sprawdzianów na koniec pierwszego etapu nauki.
Każdy sprawdzian skonstruowany jest na podstawie wytycznych z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. i odnosi się do Podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych. Tematyka zadań harmonijnie wpisuje się w rytm pór roku, wydarzeń przyrodniczych i kalendarzowych, co czyni ją bliską dziecku. W strukturze każdego testu przewidziano miejsce na szczegółowe informacje o sprawdzanych umiejętnościach i nabytej wiedzy, kartę samooceny dla ucznia, a także rubryki na ocenę i uwagi nauczyciela. Testowi towarzyszy jasna instrukcja oceny i weryfikacji wyników.
Publikacja ta ma służyć nauczycielom jako pomoc i źródło inspiracji, przy czym proponowane metody oceniania można dostosować do specyfiki wewnętrznych systemów oceniania w poszczególnych szkołach.
