Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Wiosna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNE - KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ - Wiosna
Materiał o nazwie Teczka 3: WIOSNA stanowi znakomitą pomoc edukacyjną skierowaną do nauczycieli, pedagogów oraz terapeutów pracujących z uczniami z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną. Jest również przeznaczona dla dzieci z dodatkowymi trudnościami w nauce. Karty te można także wykorzystać w domu, aby rodzice mogli kontynuować edukację swoich dzieci i wprowadzać różnorodność do codziennych aktywności.
Opracowane ćwiczenia są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku i dopasowane do standardów edukacyjnych dla osób z niepełnosprawnością intelektualną. Seria ta, nosząca nazwę Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, obejmuje również inne teczki tematyczne: 1: JESIEŃ, 2: ZIMA, oraz 4: LATO.
Wiosenna teczka zawiera różnorodne ćwiczenia związane z charakterystycznymi cechami tej pory roku. Skupia się na istotnych świętach w tym okresie, pracach ogrodowych, wiedzy o zwierzętach i ich siedliskach. Dodatkowo promuje zdrowe odżywianie, świadomość ekologiczną oraz edukację na temat środowiska, a także zagadnienia związane z domem i obowiązkami domowymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNE - KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ - Wiosna
Materiał o nazwie Teczka 3: WIOSNA stanowi znakomitą pomoc edukacyjną skierowaną do nauczycieli, pedagogów oraz terapeutów pracujących z uczniami z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną. Jest również przeznaczona dla dzieci z dodatkowymi trudnościami w nauce. Karty te można także wykorzystać w domu, aby rodzice mogli kontynuować edukację swoich dzieci i wprowadzać różnorodność do codziennych aktywności.
Opracowane ćwiczenia są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku i dopasowane do standardów edukacyjnych dla osób z niepełnosprawnością intelektualną. Seria ta, nosząca nazwę Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, obejmuje również inne teczki tematyczne: 1: JESIEŃ, 2: ZIMA, oraz 4: LATO.
Wiosenna teczka zawiera różnorodne ćwiczenia związane z charakterystycznymi cechami tej pory roku. Skupia się na istotnych świętach w tym okresie, pracach ogrodowych, wiedzy o zwierzętach i ich siedliskach. Dodatkowo promuje zdrowe odżywianie, świadomość ekologiczną oraz edukację na temat środowiska, a także zagadnienia związane z domem i obowiązkami domowymi.
