Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Franczyza - nowoczesny model rozwoju biznesu w.6
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pierwsza w Polsce książka stanowiąca wyczerpujący przewodnik po nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się modelu biznesowym, jakim jest franczyza, skupia się na jej kluczowych aspektach i korzyściach. Praca dogłębnie analizuje istotę oraz pochodzenie powiązań franczyzowych, przedstawiając ich szczegółową typologię oraz wpływ na rozwój przedsiębiorstw. Autorka prezentuje zarówno zalety, jak i wady tej formy działalności gospodarczej, badając szanse i zagrożenia z perspektywy zarówno franczyzodawców, jak i franczyzobiorców. Po raz pierwszy w literaturze polskiej przedstawiono kompleksowe dane statystyczne dotyczące powiązań franczyzowych na całym świecie, jednocześnie pokazując, jaki mają one wpływ na rozwój tej formy współpracy w Polsce. Książka szczegółowo omawia także kwestie prawne związane z działalnością franczyzową w Polsce, Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych. Część empiryczna koncentruje się na wykorzystaniu franczyzy przez przedsiębiorstwa jako dawcy licencji oraz jej odbiorców. Publikacja jest nieocenionym źródłem wiedzy dla tych, którzy chcą zgłębić funkcjonowanie systemów franczyzowych w praktyce biznesowej i dla przedsiębiorców planujących zakup licencji franczyzowej. Przeznaczona jest także dla właścicieli i menedżerów firm już zaangażowanych w sieci franczyzowe oraz tych, którzy dopiero rozważają rozwój takiego systemu. Studenci i wykładowcy szkół wyższych, szczególnie o profilu ekonomicznym, również znajdą w niej cenne informacje, gdyż franczyza stanowi atrakcyjną opcję dla niezależnych przedsiębiorców dążących do działalności pod rozpoznawalną marką. Dla twórców unikalnych metod działania, franczyza jest nie tylko sposobem na rozwój, ale także na zwiększenie rozpoznawalności marki. Jak stwierdził prof. zw. dr hab. Krzysztof Marecki, książka, mimo swego znaczącego wkładu naukowego, ma także praktyczne zastosowanie, czyniąc ją wartościową lekturą dla osób zaangażowanych w sieci franczyzowe oraz zainteresowanych tym rodzajem współpracy gospodarczej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pierwsza w Polsce książka stanowiąca wyczerpujący przewodnik po nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się modelu biznesowym, jakim jest franczyza, skupia się na jej kluczowych aspektach i korzyściach. Praca dogłębnie analizuje istotę oraz pochodzenie powiązań franczyzowych, przedstawiając ich szczegółową typologię oraz wpływ na rozwój przedsiębiorstw. Autorka prezentuje zarówno zalety, jak i wady tej formy działalności gospodarczej, badając szanse i zagrożenia z perspektywy zarówno franczyzodawców, jak i franczyzobiorców. Po raz pierwszy w literaturze polskiej przedstawiono kompleksowe dane statystyczne dotyczące powiązań franczyzowych na całym świecie, jednocześnie pokazując, jaki mają one wpływ na rozwój tej formy współpracy w Polsce. Książka szczegółowo omawia także kwestie prawne związane z działalnością franczyzową w Polsce, Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych. Część empiryczna koncentruje się na wykorzystaniu franczyzy przez przedsiębiorstwa jako dawcy licencji oraz jej odbiorców. Publikacja jest nieocenionym źródłem wiedzy dla tych, którzy chcą zgłębić funkcjonowanie systemów franczyzowych w praktyce biznesowej i dla przedsiębiorców planujących zakup licencji franczyzowej. Przeznaczona jest także dla właścicieli i menedżerów firm już zaangażowanych w sieci franczyzowe oraz tych, którzy dopiero rozważają rozwój takiego systemu. Studenci i wykładowcy szkół wyższych, szczególnie o profilu ekonomicznym, również znajdą w niej cenne informacje, gdyż franczyza stanowi atrakcyjną opcję dla niezależnych przedsiębiorców dążących do działalności pod rozpoznawalną marką. Dla twórców unikalnych metod działania, franczyza jest nie tylko sposobem na rozwój, ale także na zwiększenie rozpoznawalności marki. Jak stwierdził prof. zw. dr hab. Krzysztof Marecki, książka, mimo swego znaczącego wkładu naukowego, ma także praktyczne zastosowanie, czyniąc ją wartościową lekturą dla osób zaangażowanych w sieci franczyzowe oraz zainteresowanych tym rodzajem współpracy gospodarczej.
