Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia w.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia różnorodne metody marketingowe, które placówki zdrowotne mogą wykorzystać do identyfikacji oraz spełniania niemedycznych oczekiwań pacjentów, a także do ich przyciągania i długotrwałego utrzymania jako użytkowników oferowanych usług. W pierwszych dwóch rozdziałach skupia się na tych aspektach, natomiast w dalszych częściach (rozdziały IV i V) omawia źródła finansowania, obejmujące zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne zasoby. Dodatkowo, w rozdziale III, analizowane są powiązania pomiędzy przyjętymi strategiami marketingowymi a strategiami finansowania. Atutem tej publikacji jest przejrzysty sposób prezentacji informacji oraz konsekwentna, sekwencyjna organizacja treści, dzięki czemu całość jest logicznie spójna. Zawiera liczne przykłady, diagramy i tabele, które wspomagają zrozumienie omawianych zagadnień.
Książka jest skierowana do szerokiego kręgu odbiorców, pełniąc rolę zarówno podręcznika akademickiego dla studentów kierunków medycznych oraz zarządzania w ochronie zdrowia, jak i stanowiąc źródło inspiracji dla menedżerów placówek medycznych. Recenzuje dr hab. Iga Rudawska, profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, podkreślając jej wartość edukacyjną i praktyczną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia różnorodne metody marketingowe, które placówki zdrowotne mogą wykorzystać do identyfikacji oraz spełniania niemedycznych oczekiwań pacjentów, a także do ich przyciągania i długotrwałego utrzymania jako użytkowników oferowanych usług. W pierwszych dwóch rozdziałach skupia się na tych aspektach, natomiast w dalszych częściach (rozdziały IV i V) omawia źródła finansowania, obejmujące zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne zasoby. Dodatkowo, w rozdziale III, analizowane są powiązania pomiędzy przyjętymi strategiami marketingowymi a strategiami finansowania. Atutem tej publikacji jest przejrzysty sposób prezentacji informacji oraz konsekwentna, sekwencyjna organizacja treści, dzięki czemu całość jest logicznie spójna. Zawiera liczne przykłady, diagramy i tabele, które wspomagają zrozumienie omawianych zagadnień.
Książka jest skierowana do szerokiego kręgu odbiorców, pełniąc rolę zarówno podręcznika akademickiego dla studentów kierunków medycznych oraz zarządzania w ochronie zdrowia, jak i stanowiąc źródło inspiracji dla menedżerów placówek medycznych. Recenzuje dr hab. Iga Rudawska, profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, podkreślając jej wartość edukacyjną i praktyczną.
