Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Fala i piach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka opisuje swoje dzieło jako zbiór starannie wybranych wierszy oraz przekładów z języka czeskiego. Wybitna polska poetka w mistrzowski sposób wykorzystuje motywy związane z wodą i jej brakiem, z życiem i jego przeciwieństwem, spajając je z elementami przyrody, takimi jak ziemia, zima, lato i niebo. Dzięki temu potrafi oddać te aspekty świata i ludzkiego istnienia, które często pozostają poza zasięgiem innych pisarzy — niezauważone, nieopowiedziane, a czasem nawet z obawy nieopisane, choć wszyscy pragną je poznać. Utwory te, przypominające powieść i zapadające w pamięć niczym klasyka poezji narodowej, są bliskie każdemu, nawet najbardziej zdystansowanemu czytelnikowi. Dodatkowo, dzieło jest wzbogacone fotografiami wody autorstwa Piotra Życieńskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka opisuje swoje dzieło jako zbiór starannie wybranych wierszy oraz przekładów z języka czeskiego. Wybitna polska poetka w mistrzowski sposób wykorzystuje motywy związane z wodą i jej brakiem, z życiem i jego przeciwieństwem, spajając je z elementami przyrody, takimi jak ziemia, zima, lato i niebo. Dzięki temu potrafi oddać te aspekty świata i ludzkiego istnienia, które często pozostają poza zasięgiem innych pisarzy — niezauważone, nieopowiedziane, a czasem nawet z obawy nieopisane, choć wszyscy pragną je poznać. Utwory te, przypominające powieść i zapadające w pamięć niczym klasyka poezji narodowej, są bliskie każdemu, nawet najbardziej zdystansowanemu czytelnikowi. Dodatkowo, dzieło jest wzbogacone fotografiami wody autorstwa Piotra Życieńskiego.
