Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Etykieta biznesu w praktyce w.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jednym z kluczowych elementów sukcesu zawodowego jest umiejętność nawiązywania i utrzymywania odpowiednich relacji w środowisku pracy. Jak je tworzymy, jak świadomi jesteśmy ich znaczenia i w jaki sposób potrafimy z nich korzystać, może w znacznej mierze wpłynąć na naszą karierę, umożliwiając wyróżnienie się na konkurencyjnym rynku pracy. W książce "Etykieta biznesu w praktyce. Jak budować relacje służbowe" autorka podkreśla istotę różnorodności naszych oczekiwań i podejść do budowania relacji zawodowych, jednocześnie przedstawiając standardy oraz dobre praktyki. Wiedza zawarta w tej publikacji jest uniwersalna i można ją zastosować na różnych etapach ścieżki zawodowej, od rozmowy kwalifikacyjnej po uczestnictwo w formalnych spotkaniach biznesowych czy organizację specjalnych wydarzeń. Książka zaprasza do zgłębiania tematów związanych z efektywnym kreowaniem wizerunku, standardami zachowań w biznesie, różnicami kulturowymi oraz normami, które zapewnią komfort i pewność siebie w różnorodnych sytuacjach zawodowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jednym z kluczowych elementów sukcesu zawodowego jest umiejętność nawiązywania i utrzymywania odpowiednich relacji w środowisku pracy. Jak je tworzymy, jak świadomi jesteśmy ich znaczenia i w jaki sposób potrafimy z nich korzystać, może w znacznej mierze wpłynąć na naszą karierę, umożliwiając wyróżnienie się na konkurencyjnym rynku pracy. W książce "Etykieta biznesu w praktyce. Jak budować relacje służbowe" autorka podkreśla istotę różnorodności naszych oczekiwań i podejść do budowania relacji zawodowych, jednocześnie przedstawiając standardy oraz dobre praktyki. Wiedza zawarta w tej publikacji jest uniwersalna i można ją zastosować na różnych etapach ścieżki zawodowej, od rozmowy kwalifikacyjnej po uczestnictwo w formalnych spotkaniach biznesowych czy organizację specjalnych wydarzeń. Książka zaprasza do zgłębiania tematów związanych z efektywnym kreowaniem wizerunku, standardami zachowań w biznesie, różnicami kulturowymi oraz normami, które zapewnią komfort i pewność siebie w różnorodnych sytuacjach zawodowych.
