Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Esy-floresy dziecięce sukcesy. Program wychowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wczesne lata edukacji przedszkolnej stanowią istotny fundament, wprowadzając dzieci w świat społeczeństwa i ucząc je, jak funkcjonować w grupie. To właśnie w przedszkolu dzieci zaczynają przyswajać podstawowe zasady współżycia, zdobywając wiedzę i rozwijając swoje zdolności. Jakość edukacji przedszkolnej, poziom kwalifikacji kadry nauczycielskiej oraz odpowiednio skonstruowany program mają kluczowe znaczenie dla stworzenia przyjaznego i wartościowego środowiska dla najmłodszych.
Program wychowania przedszkolnego „Esy-floresy dziecięce sukcesy” koncentruje się na rozwijaniu naturalnej spontaniczności dzieci, która jest ściśle powiązana z ich emocjami i uczuciami. Emocjonalne potrzeby małego dziecka są równie ważne jak zaspokojenie jego podstawowych potrzeb życiowych. Poczucie bezpieczeństwa oraz bezwarunkowa akceptacja, a także nauka rozpoznawania własnych emocji i radzenia sobie z nimi, są kluczowe dla wszechstronnego i indywidualnego rozwoju dziecka.
Współczesne przedszkola często zmagają się z problemem nadmiernego skupienia na samym procesie nauczania, zaniedbując jednocześnie samodzielny proces uczenia się dziecka. Dzieci, rozpoczynając swoją przygodę z przedszkolem, pragną poznawać świat, zdobywać nową wiedzę oraz doskonalić już posiadane umiejętności. Mając naturalną ciekawość i tendencję do odkrywania, dzieci potrzebują wsparcia w tej podróży. Rolą nauczyciela jest inspirowanie i wspieranie dziecka, udzielanie wskazówek i pomocy, ale nie wyręczanie go. Wychowawca powinien przede wszystkim motywować dziecko i wspierać je w osiąganiu postawionych celów.
Dzisiejsze przedszkole powinno więc skupiać się na wspieraniu procesu uczenia się dzieci, zamiast jednostronnie koncentrować się na ich nauczaniu przez nauczycieli.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wczesne lata edukacji przedszkolnej stanowią istotny fundament, wprowadzając dzieci w świat społeczeństwa i ucząc je, jak funkcjonować w grupie. To właśnie w przedszkolu dzieci zaczynają przyswajać podstawowe zasady współżycia, zdobywając wiedzę i rozwijając swoje zdolności. Jakość edukacji przedszkolnej, poziom kwalifikacji kadry nauczycielskiej oraz odpowiednio skonstruowany program mają kluczowe znaczenie dla stworzenia przyjaznego i wartościowego środowiska dla najmłodszych.
Program wychowania przedszkolnego „Esy-floresy dziecięce sukcesy” koncentruje się na rozwijaniu naturalnej spontaniczności dzieci, która jest ściśle powiązana z ich emocjami i uczuciami. Emocjonalne potrzeby małego dziecka są równie ważne jak zaspokojenie jego podstawowych potrzeb życiowych. Poczucie bezpieczeństwa oraz bezwarunkowa akceptacja, a także nauka rozpoznawania własnych emocji i radzenia sobie z nimi, są kluczowe dla wszechstronnego i indywidualnego rozwoju dziecka.
Współczesne przedszkola często zmagają się z problemem nadmiernego skupienia na samym procesie nauczania, zaniedbując jednocześnie samodzielny proces uczenia się dziecka. Dzieci, rozpoczynając swoją przygodę z przedszkolem, pragną poznawać świat, zdobywać nową wiedzę oraz doskonalić już posiadane umiejętności. Mając naturalną ciekawość i tendencję do odkrywania, dzieci potrzebują wsparcia w tej podróży. Rolą nauczyciela jest inspirowanie i wspieranie dziecka, udzielanie wskazówek i pomocy, ale nie wyręczanie go. Wychowawca powinien przede wszystkim motywować dziecko i wspierać je w osiąganiu postawionych celów.
Dzisiejsze przedszkole powinno więc skupiać się na wspieraniu procesu uczenia się dzieci, zamiast jednostronnie koncentrować się na ich nauczaniu przez nauczycieli.
