Książka - Employer branding

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Employer branding

Employer branding

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka skupia się na dynamicznie rozwijającej się dziedzinie employer brandingu, która pełni kluczową rolę w zarządzaniu zasobami ludzkimi, budując atrakcyjny wizerunek organizacji jako miejsca pracy. Autor prezentuje, jak strategiczne podejście do marki pracodawcy może przynieść firmie liczne korzyści, podkreślając, że nawet niewielkie, ale przemyślane zmiany mogą prowadzić do znaczących rezultatów. Wdrożenie zasad employer brandingu wpływa pozytywnie na rozwój firm, przyczynia się do dobrostanu pracowników, wzmacnia ich przewagę konkurencyjną, a także wspiera realizację innowacyjnych zamierzeń biznesowych.

Książka oferuje dogłębną analizę różnych aspektów employer brandingu, badając jego istotę i rozwój oraz omawiając zmiany narzędzi wizerunkowych w świetle współczesnych transformacji gospodarczych. Zawiera także przegląd socjologicznych aspektów kreowania wizerunku pracodawcy oraz najnowszych trendów na polskim rynku pracy. Specjalistom zainteresowanym tą tematyką publikacja dostarcza zarówno głównych obszarów do eksploracji, jak i praktycznych wskazówek odnośnie do implementacji tego podejścia w strategii firmowej. Poruszane są również kwestie mierzenia zwrotu z inwestycji w employer branding, sposoby analizy wizerunku za pomocą monitoringu mediów oraz rola działań wewnętrznych i zewnętrznych w budowaniu marki pracodawcy. Co więcej, książka omawia znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu i jej pozytywny wpływ na organizację.

Publikacja wzbogacona jest o studia przypadków z polskiego rynku, które mogą stanowić cenne źródło inspiracji dla profesjonalistów z działów HR, menedżerów czy właścicieli firm, oferując im liczne wskazówki gotowe do zastosowania w praktyce.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka skupia się na dynamicznie rozwijającej się dziedzinie employer brandingu, która pełni kluczową rolę w zarządzaniu zasobami ludzkimi, budując atrakcyjny wizerunek organizacji jako miejsca pracy. Autor prezentuje, jak strategiczne podejście do marki pracodawcy może przynieść firmie liczne korzyści, podkreślając, że nawet niewielkie, ale przemyślane zmiany mogą prowadzić do znaczących rezultatów. Wdrożenie zasad employer brandingu wpływa pozytywnie na rozwój firm, przyczynia się do dobrostanu pracowników, wzmacnia ich przewagę konkurencyjną, a także wspiera realizację innowacyjnych zamierzeń biznesowych.

Książka oferuje dogłębną analizę różnych aspektów employer brandingu, badając jego istotę i rozwój oraz omawiając zmiany narzędzi wizerunkowych w świetle współczesnych transformacji gospodarczych. Zawiera także przegląd socjologicznych aspektów kreowania wizerunku pracodawcy oraz najnowszych trendów na polskim rynku pracy. Specjalistom zainteresowanym tą tematyką publikacja dostarcza zarówno głównych obszarów do eksploracji, jak i praktycznych wskazówek odnośnie do implementacji tego podejścia w strategii firmowej. Poruszane są również kwestie mierzenia zwrotu z inwestycji w employer branding, sposoby analizy wizerunku za pomocą monitoringu mediów oraz rola działań wewnętrznych i zewnętrznych w budowaniu marki pracodawcy. Co więcej, książka omawia znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu i jej pozytywny wpływ na organizację.

Publikacja wzbogacona jest o studia przypadków z polskiego rynku, które mogą stanowić cenne źródło inspiracji dla profesjonalistów z działów HR, menedżerów czy właścicieli firm, oferując im liczne wskazówki gotowe do zastosowania w praktyce.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 34.13 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 212
Rok wydania: 2011
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788326415357
Autorzy:

Dane producenta:

Wolters Kluwer , Przyokopowa 13, 01-208 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 801044545

Inne książki: Marek Kozłowski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info