Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Emocjonomika
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Emocjonomika" przedstawia świeże spojrzenie na emocje, traktując je jako kluczowy komponent strategii w świecie biznesu. W momencie, gdy rynek jest nasycony podobnymi ofertami, to właśnie emocje mogą stać się decydującym czynnikiem, wpływającym na decyzje klientów. Autor wprowadza czytelników w techniki analizy wyrazu twarzy, które uznawane są za jedne z najefektywniejszych metod badania emocji. Dzięki temu czytelnicy zyskują narzędzia do lepszego zrozumienia i wdrażania emocji w różnorodne obszary działalności biznesowej. Wskazówki zawarte w książce dotyczą między innymi umacniania marki, projektowania produktów, tworzenia strategii reklam, procesu sprzedaży, obsługi klienta oraz kierowania zespołem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Emocjonomika" przedstawia świeże spojrzenie na emocje, traktując je jako kluczowy komponent strategii w świecie biznesu. W momencie, gdy rynek jest nasycony podobnymi ofertami, to właśnie emocje mogą stać się decydującym czynnikiem, wpływającym na decyzje klientów. Autor wprowadza czytelników w techniki analizy wyrazu twarzy, które uznawane są za jedne z najefektywniejszych metod badania emocji. Dzięki temu czytelnicy zyskują narzędzia do lepszego zrozumienia i wdrażania emocji w różnorodne obszary działalności biznesowej. Wskazówki zawarte w książce dotyczą między innymi umacniania marki, projektowania produktów, tworzenia strategii reklam, procesu sprzedaży, obsługi klienta oraz kierowania zespołem.
