Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja polonistyczna wobec Innego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak można zrozumieć i zaakceptować różnorodność, oraz jakie wyzwania niesie ze sobą wielokulturowość? Tego typu pytania stara się rozwikłać książka o edukacji literackiej jako narzędziu uczulania młodzieży na potrzeby Innych. Autorzy podkreślają, że w dzisiejszych czasach niezwykle istotne jest przyjmowanie postaw, które promują empatię i gotowość do współpracy ponad różnicami, a także indywidualną odwagę w wyrażaniu sprzeciwu wobec powszechnej obojętności na społeczne wykluczenia.
Eseje zamieszczone w książce traktują klasę szkolną jako obszar, w którym rozwijane są zrozumienie i szacunek dla różnorodności. Odpowiednio dobrane książki i tematy dyskusji mogą skutecznie przeciwdziałać utrwalaniu szkodliwych stereotypów dotyczących płci, narodowości oraz wszelkiego rodzaju odmienności. Skupiają się one na problemach, takich jak niepełnosprawność czy starość, izą inspirację do refleksji zarówno uczniów, jak i nauczycieli.
Książka porusza również tematykę inkluzywnego nauczania, analizując różne formy wykluczeń i sposoby ich przeciwdziałania. Szczególną uwagę poświęca również wielowymiarowemu spojrzeniu na to, jak literatura i filmy mogą przybliżać uczniom tematy dotyczące odmienności i tożsamości.
Dzięki różnorodnym perspektywom autorów, dzieło staje się cennym źródłem do refleksji i praktycznych wskazówek w kontekście edukacji polonistycznej oraz międzykulturowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak można zrozumieć i zaakceptować różnorodność, oraz jakie wyzwania niesie ze sobą wielokulturowość? Tego typu pytania stara się rozwikłać książka o edukacji literackiej jako narzędziu uczulania młodzieży na potrzeby Innych. Autorzy podkreślają, że w dzisiejszych czasach niezwykle istotne jest przyjmowanie postaw, które promują empatię i gotowość do współpracy ponad różnicami, a także indywidualną odwagę w wyrażaniu sprzeciwu wobec powszechnej obojętności na społeczne wykluczenia.
Eseje zamieszczone w książce traktują klasę szkolną jako obszar, w którym rozwijane są zrozumienie i szacunek dla różnorodności. Odpowiednio dobrane książki i tematy dyskusji mogą skutecznie przeciwdziałać utrwalaniu szkodliwych stereotypów dotyczących płci, narodowości oraz wszelkiego rodzaju odmienności. Skupiają się one na problemach, takich jak niepełnosprawność czy starość, izą inspirację do refleksji zarówno uczniów, jak i nauczycieli.
Książka porusza również tematykę inkluzywnego nauczania, analizując różne formy wykluczeń i sposoby ich przeciwdziałania. Szczególną uwagę poświęca również wielowymiarowemu spojrzeniu na to, jak literatura i filmy mogą przybliżać uczniom tematy dotyczące odmienności i tożsamości.
Dzięki różnorodnym perspektywom autorów, dzieło staje się cennym źródłem do refleksji i praktycznych wskazówek w kontekście edukacji polonistycznej oraz międzykulturowej.
