Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
E-marketing
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla tych, którzy pragną zgłębić doświadczenia profesjonalistów z sektora interaktywnego. W najnowszym wydaniu czytelnicy mają szansę zapoznać się z aktualnymi trendami w marketingu internetowym, co pozwala lepiej zrozumieć dynamiczny kontekst zmieniającego się internetu. Czytelnik zyskuje świadomość, że współczesny marketer to nie tylko osoba o zamiłowaniu do technologii, ale przede wszystkim specjalista zdolny do wyboru efektywnych strategii kampanii online. W dobie kryzysu marketing internetowy wyróżnia się jako przystępna alternatywa dla kosztownych, często nieprzemyślanych formatów reklamy. To remedium dla firm poszukujących ekonomicznych rozwiązań.
Niezwykle istotnym aspektem książki jest skupienie się na dzisiejszych i przyszłych klientach, dla których internet stał się kluczowym miejscem działalności. Z nowego wydania można dowiedzieć się, jak oceniać siłę i możliwości marki oraz jakie elementy są niezbędne do stworzenia efektywnej platformy e-commerce. Podkreślona zostaje również istota zasady "Content is The King", współczesnych koncepcji jak marketing 3.0 oraz przyszłość mediów społecznościowych.
Dodatkowo, książka pokazuje, dlaczego mniej często znaczy więcej, jak również jak dbać o klienta online, stosując strategię omnichannel, aby zapewnić spójność przekazu. Znajdują się w niej też informacje na temat wymogów prawnych, potencjału Big Data i automatyzacji marketingu. Czytelnik uczy się tworzyć skuteczne kampanie e-mailowe i mobilne oraz zdobywać przewagę konkurencyjną dzięki najnowszym technologiom.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla tych, którzy pragną zgłębić doświadczenia profesjonalistów z sektora interaktywnego. W najnowszym wydaniu czytelnicy mają szansę zapoznać się z aktualnymi trendami w marketingu internetowym, co pozwala lepiej zrozumieć dynamiczny kontekst zmieniającego się internetu. Czytelnik zyskuje świadomość, że współczesny marketer to nie tylko osoba o zamiłowaniu do technologii, ale przede wszystkim specjalista zdolny do wyboru efektywnych strategii kampanii online. W dobie kryzysu marketing internetowy wyróżnia się jako przystępna alternatywa dla kosztownych, często nieprzemyślanych formatów reklamy. To remedium dla firm poszukujących ekonomicznych rozwiązań.
Niezwykle istotnym aspektem książki jest skupienie się na dzisiejszych i przyszłych klientach, dla których internet stał się kluczowym miejscem działalności. Z nowego wydania można dowiedzieć się, jak oceniać siłę i możliwości marki oraz jakie elementy są niezbędne do stworzenia efektywnej platformy e-commerce. Podkreślona zostaje również istota zasady "Content is The King", współczesnych koncepcji jak marketing 3.0 oraz przyszłość mediów społecznościowych.
Dodatkowo, książka pokazuje, dlaczego mniej często znaczy więcej, jak również jak dbać o klienta online, stosując strategię omnichannel, aby zapewnić spójność przekazu. Znajdują się w niej też informacje na temat wymogów prawnych, potencjału Big Data i automatyzacji marketingu. Czytelnik uczy się tworzyć skuteczne kampanie e-mailowe i mobilne oraz zdobywać przewagę konkurencyjną dzięki najnowszym technologiom.
