Książka - E-marketing

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla tych, którzy pragną zgłębić doświadczenia profesjonalistów z sektora interaktywnego. W najnowszym wydaniu czytelnicy mają szansę zapoznać się z aktualnymi trendami w marketingu internetowym, co pozwala lepiej zrozumieć dynamiczny kontekst zmieniającego się internetu. Czytelnik zyskuje świadomość, że współczesny marketer to nie tylko osoba o zamiłowaniu do technologii, ale przede wszystkim specjalista zdolny do wyboru efektywnych strategii kampanii online. W dobie kryzysu marketing internetowy wyróżnia się jako przystępna alternatywa dla kosztownych, często nieprzemyślanych formatów reklamy. To remedium dla firm poszukujących ekonomicznych rozwiązań.

Niezwykle istotnym aspektem książki jest skupienie się na dzisiejszych i przyszłych klientach, dla których internet stał się kluczowym miejscem działalności. Z nowego wydania można dowiedzieć się, jak oceniać siłę i możliwości marki oraz jakie elementy są niezbędne do stworzenia efektywnej platformy e-commerce. Podkreślona zostaje również istota zasady "Content is The King", współczesnych koncepcji jak marketing 3.0 oraz przyszłość mediów społecznościowych.

Dodatkowo, książka pokazuje, dlaczego mniej często znaczy więcej, jak również jak dbać o klienta online, stosując strategię omnichannel, aby zapewnić spójność przekazu. Znajdują się w niej też informacje na temat wymogów prawnych, potencjału Big Data i automatyzacji marketingu. Czytelnik uczy się tworzyć skuteczne kampanie e-mailowe i mobilne oraz zdobywać przewagę konkurencyjną dzięki najnowszym technologiom.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla tych, którzy pragną zgłębić doświadczenia profesjonalistów z sektora interaktywnego. W najnowszym wydaniu czytelnicy mają szansę zapoznać się z aktualnymi trendami w marketingu internetowym, co pozwala lepiej zrozumieć dynamiczny kontekst zmieniającego się internetu. Czytelnik zyskuje świadomość, że współczesny marketer to nie tylko osoba o zamiłowaniu do technologii, ale przede wszystkim specjalista zdolny do wyboru efektywnych strategii kampanii online. W dobie kryzysu marketing internetowy wyróżnia się jako przystępna alternatywa dla kosztownych, często nieprzemyślanych formatów reklamy. To remedium dla firm poszukujących ekonomicznych rozwiązań.

Niezwykle istotnym aspektem książki jest skupienie się na dzisiejszych i przyszłych klientach, dla których internet stał się kluczowym miejscem działalności. Z nowego wydania można dowiedzieć się, jak oceniać siłę i możliwości marki oraz jakie elementy są niezbędne do stworzenia efektywnej platformy e-commerce. Podkreślona zostaje również istota zasady "Content is The King", współczesnych koncepcji jak marketing 3.0 oraz przyszłość mediów społecznościowych.

Dodatkowo, książka pokazuje, dlaczego mniej często znaczy więcej, jak również jak dbać o klienta online, stosując strategię omnichannel, aby zapewnić spójność przekazu. Znajdują się w niej też informacje na temat wymogów prawnych, potencjału Big Data i automatyzacji marketingu. Czytelnik uczy się tworzyć skuteczne kampanie e-mailowe i mobilne oraz zdobywać przewagę konkurencyjną dzięki najnowszym technologiom.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 550
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788301215156

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info