Książka - E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka "E-MARKETING" to cenna lektura dla każdego, kto chce zrozumieć tajniki współczesnego marketingu internetowego. Oferuje ona unikalną perspektywę, opartą na doświadczeniach ekspertów z branży interaktywnej. W najnowszym wydaniu autorzy prezentują aktualne trendy i wyzwania, jakie stoją przed marketerami w dynamicznie zmieniającym się cyfrowym świecie. Czytelnik dowie się, jak efektywnie prowadzić kampanie marketingowe w Internecie, które stanowią obecnie jedną z najbardziej efektywnych i dostępnych form promocji, szczególnie w czasach, gdy koszty tradycyjnej reklamy są często poza zasięgiem wielu firm.

"E-MARKETING" to także przewodnik po potrzebach i oczekiwaniach współczesnych oraz przyszłych klientów, dla których Internet stał się integralną częścią życia. Obejmuje takie zagadnienia jak miara siły marki, budowa efektywnej platformy e-commerce, począwszy od filozofii "Content is King", po bardziej zaawansowane koncepcje takie jak marketing 3.0 i omnichannel. Analizuje również przyszłość mediów społecznościowych, minimalizm w przekazie marketingowym, dbałość o klienta online i wykorzystanie dużych zbiorów danych, by udoskonalić i zautomatyzować strategie marketingowe.

Autorzy, wśród których znajdują się Jarosław Królewski, Paweł Sala, oraz Paweł Tkaczyk wraz z innymi ekspertami, dostarczają praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia kampanii e-mail i mobile marketingowych oraz budowania przewagi konkurencyjnej poprzez nowoczesne technologie. Książka porusza także kwestie formalnoprawne, których należy przestrzegać w cyfrowym świecie, co czyni ją wszechstronnym źródłem wiedzy dla każdej osoby zaangażowanej w marketing internetowy.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka "E-MARKETING" to cenna lektura dla każdego, kto chce zrozumieć tajniki współczesnego marketingu internetowego. Oferuje ona unikalną perspektywę, opartą na doświadczeniach ekspertów z branży interaktywnej. W najnowszym wydaniu autorzy prezentują aktualne trendy i wyzwania, jakie stoją przed marketerami w dynamicznie zmieniającym się cyfrowym świecie. Czytelnik dowie się, jak efektywnie prowadzić kampanie marketingowe w Internecie, które stanowią obecnie jedną z najbardziej efektywnych i dostępnych form promocji, szczególnie w czasach, gdy koszty tradycyjnej reklamy są często poza zasięgiem wielu firm.

"E-MARKETING" to także przewodnik po potrzebach i oczekiwaniach współczesnych oraz przyszłych klientów, dla których Internet stał się integralną częścią życia. Obejmuje takie zagadnienia jak miara siły marki, budowa efektywnej platformy e-commerce, począwszy od filozofii "Content is King", po bardziej zaawansowane koncepcje takie jak marketing 3.0 i omnichannel. Analizuje również przyszłość mediów społecznościowych, minimalizm w przekazie marketingowym, dbałość o klienta online i wykorzystanie dużych zbiorów danych, by udoskonalić i zautomatyzować strategie marketingowe.

Autorzy, wśród których znajdują się Jarosław Królewski, Paweł Sala, oraz Paweł Tkaczyk wraz z innymi ekspertami, dostarczają praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia kampanii e-mail i mobile marketingowych oraz budowania przewagi konkurencyjnej poprzez nowoczesne technologie. Książka porusza także kwestie formalnoprawne, których należy przestrzegać w cyfrowym świecie, co czyni ją wszechstronnym źródłem wiedzy dla każdej osoby zaangażowanej w marketing internetowy.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 95.12 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 600
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788301183448

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info