Książka - E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka

E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing internetowy, definiowany jako wykorzystanie internetu do celów marketingowych, rozwija się dynamicznie już od dwóch dekad. Współcześnie jest to kluczowy element każdej organizacji, a umiejętność skutecznego korzystania z narzędzi online jest niezbędna dla marketerów, specjalistów ds. sprzedaży, a także PR. Opisana książka obejmuje tematy takie jak strategie e-marketingowe, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumentów w sieci, prawne aspekty marketingu internetowego, marketing mobilny, rozwój stron internetowych, SEO, projektowanie interfejsów, reklamy AdWords, Google Analytics, e-mail marketing, automatyzacja marketingu, marketing w mediach społecznościowych, budowanie marki osobistej, PR online oraz content marketing. Ze względu na szeroki zakres tematyczny oraz praktyczne podejście, publikacja ta stanowi doskonałe wsparcie zarówno dla profesjonalistów zajmujących się e-marketingiem, jak i osób rozpoczynających swoją przygodę z marketingiem cyfrowym. Książka składa się z trzech głównych części: zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru i analityki wspomagającej decyzje oraz narzędzi i technik komunikacji marketingowej w internecie. Każdy rozdział dostarcza definicji podstawowych pojęć i opisów praktycznych zastosowań, koncentrując się na wykorzystaniu wiedzy w praktyce. Znajdują się w nich także ćwiczenia i studia przypadków z polskiego rynku. Autorami książki są cenieni eksperci i doświadczeni dydaktycy, związani z takimi firmami i instytucjami jak Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo oraz Freshmail. Wykorzystują oni swoje doświadczenie w prowadzeniu kursów i szkoleń oraz nauczaniu na studiach podyplomowych. E-marketing to dziedzina, która ewoluuje w szybkim tempie, a nowe technologie i strategie pojawiają się niemal co miesiąc. Książka ta pomaga utrzymać tempo za tymi zmianami, udostępniając techniki i narzędzia, które pozwalają skutecznie analizować działania marketingowe, zwiększać zadowolenie klientów i przyspieszać rozwój firmy. Michał Sadowski, założyciel Brand24

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Marketing internetowy, definiowany jako wykorzystanie internetu do celów marketingowych, rozwija się dynamicznie już od dwóch dekad. Współcześnie jest to kluczowy element każdej organizacji, a umiejętność skutecznego korzystania z narzędzi online jest niezbędna dla marketerów, specjalistów ds. sprzedaży, a także PR. Opisana książka obejmuje tematy takie jak strategie e-marketingowe, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumentów w sieci, prawne aspekty marketingu internetowego, marketing mobilny, rozwój stron internetowych, SEO, projektowanie interfejsów, reklamy AdWords, Google Analytics, e-mail marketing, automatyzacja marketingu, marketing w mediach społecznościowych, budowanie marki osobistej, PR online oraz content marketing. Ze względu na szeroki zakres tematyczny oraz praktyczne podejście, publikacja ta stanowi doskonałe wsparcie zarówno dla profesjonalistów zajmujących się e-marketingiem, jak i osób rozpoczynających swoją przygodę z marketingiem cyfrowym. Książka składa się z trzech głównych części: zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru i analityki wspomagającej decyzje oraz narzędzi i technik komunikacji marketingowej w internecie. Każdy rozdział dostarcza definicji podstawowych pojęć i opisów praktycznych zastosowań, koncentrując się na wykorzystaniu wiedzy w praktyce. Znajdują się w nich także ćwiczenia i studia przypadków z polskiego rynku. Autorami książki są cenieni eksperci i doświadczeni dydaktycy, związani z takimi firmami i instytucjami jak Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo oraz Freshmail. Wykorzystują oni swoje doświadczenie w prowadzeniu kursów i szkoleń oraz nauczaniu na studiach podyplomowych. E-marketing to dziedzina, która ewoluuje w szybkim tempie, a nowe technologie i strategie pojawiają się niemal co miesiąc. Książka ta pomaga utrzymać tempo za tymi zmianami, udostępniając techniki i narzędzia, które pozwalają skutecznie analizować działania marketingowe, zwiększać zadowolenie klientów i przyspieszać rozwój firmy. Michał Sadowski, założyciel Brand24

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 32.47 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 488
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788381753944

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info