Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
E-commerce
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Trzysta lat wiedzy o internecie oraz współpraca 61 ekspertów połączyły siły w jednym projekcie, by stworzyć tę książkę. Jej celem jest przekazanie najnowszej wiedzy na temat e-commerce w czasach, gdy tempo pojawiania się nowinek jest zawrotne. Autorzy podjęli innowacyjne podejście do tematu, budując interaktywną stronę internetową, na której użytkownicy mogli zadawać pytania dotyczące handlu elektronicznego.
Z tego procesu wyłoniła się lista blisko 150 pytań obejmujących różne obszary, takie jak marketing, PR, finanse czy logistyka, na które początkowo brakowało odpowiedzi. Okazało się, że nawet grupa kilku osób nie jest w stanie znaleźć rozwiązań dla wszystkich tych zagadnień. Ambicją nie było stworzenie kolejnego zbioru teorii o internecie, ale zaoferowanie wartościowych, praktycznych przykładów. Dlatego zespół zaprosił ekspertów z różnorodnym doświadczeniem, co doprowadziło do powstania unikatowego FAQ w formie książki.
Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce doświadczyć nowej jakości w e-commerce, zgłębić wiedzę o handlu elektronicznym, napotkał przeszkody podczas zakładania sklepu online, planuje otworzenie e-sklepu lub szuka konkretnych przykładów zamiast teoretycznych definicji.
Tomasz Karwatka i Dawid Sadulski, autorzy tego dzieła, wnieśli do projektu swoje bogate doświadczenie w e-commerce. Tomasz pracował w kilku agencjach interaktywnych i założył własną firmę, natomiast Dawid zdobywał doświadczenie, pracując bezpośrednio w firmach związanych z e-handlem. Dzięki ich kontaktom udało się pozyskać najlepszych specjalistów do udzielenia odpowiedzi na każde z pytań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
4.52 zł
dobry

- normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
- brak większych uszkodzeń lub zagięć
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 2 szt.
Trzysta lat wiedzy o internecie oraz współpraca 61 ekspertów połączyły siły w jednym projekcie, by stworzyć tę książkę. Jej celem jest przekazanie najnowszej wiedzy na temat e-commerce w czasach, gdy tempo pojawiania się nowinek jest zawrotne. Autorzy podjęli innowacyjne podejście do tematu, budując interaktywną stronę internetową, na której użytkownicy mogli zadawać pytania dotyczące handlu elektronicznego.
Z tego procesu wyłoniła się lista blisko 150 pytań obejmujących różne obszary, takie jak marketing, PR, finanse czy logistyka, na które początkowo brakowało odpowiedzi. Okazało się, że nawet grupa kilku osób nie jest w stanie znaleźć rozwiązań dla wszystkich tych zagadnień. Ambicją nie było stworzenie kolejnego zbioru teorii o internecie, ale zaoferowanie wartościowych, praktycznych przykładów. Dlatego zespół zaprosił ekspertów z różnorodnym doświadczeniem, co doprowadziło do powstania unikatowego FAQ w formie książki.
Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce doświadczyć nowej jakości w e-commerce, zgłębić wiedzę o handlu elektronicznym, napotkał przeszkody podczas zakładania sklepu online, planuje otworzenie e-sklepu lub szuka konkretnych przykładów zamiast teoretycznych definicji.
Tomasz Karwatka i Dawid Sadulski, autorzy tego dzieła, wnieśli do projektu swoje bogate doświadczenie w e-commerce. Tomasz pracował w kilku agencjach interaktywnych i założył własną firmę, natomiast Dawid zdobywał doświadczenie, pracując bezpośrednio w firmach związanych z e-handlem. Dzięki ich kontaktom udało się pozyskać najlepszych specjalistów do udzielenia odpowiedzi na każde z pytań.