Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziennikarstwo
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wiele osób wciąż uważa dziennikarstwo za wymarzoną profesję, fascynującą i pełną wyzwań dziedzinę, nawet w obliczu licznych kryzysów i perturbacji. Dziennikarze poruszają się po świecie polityki, konfliktów zbrojnych, demonstracji i miejsc tragedii, eksplorując kulisy współczesnego świata. Jak jednak zamienić te marzenia w rzeczywistość zawodową?
Książka ta stara się odpowiedzieć na to pytanie, prowadząc czytelnika ścieżką, którą wytyczyli doświadczeni dziennikarze-obserwatorzy, wykładający aktualnie w Polsce, Szwajcarii i USA. Unikalne połączenie teorii z praktyką, jakie oferuje, jest jej niepodważalnym atutem.
Publikacja ta szczegółowo opisuje wszystkie etapy pracy dziennikarskiej, od wyboru tematu, poprzez dokładny research, przygotowanie materiałów, aż po prezentację w mediach zarówno offline, jak i online. Uwzględnia również aspekty zarządzania redakcją oraz marketingu, które wpływają na nakłady, słuchalność, oglądalność i popularność w sieci.
Jest to lektura przeznaczona nie tylko dla przyszłych dziennikarzy, ale również dla tych, którzy już pracują w zawodzie, a także dla medioznawców i specjalistów od komunikacji społecznej, których interesują aktualne tendencje w mediach. Po dziesięciu latach od poprzedniego wydania, autorzy dokonują przeglądu zmian i kierunków rozwoju mediów, szczególnie podkreślając znaczenie cyfryzacji jako największej szansy dla współczesnych dziennikarzy od czasów rewolucji Gutenberga.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wiele osób wciąż uważa dziennikarstwo za wymarzoną profesję, fascynującą i pełną wyzwań dziedzinę, nawet w obliczu licznych kryzysów i perturbacji. Dziennikarze poruszają się po świecie polityki, konfliktów zbrojnych, demonstracji i miejsc tragedii, eksplorując kulisy współczesnego świata. Jak jednak zamienić te marzenia w rzeczywistość zawodową?
Książka ta stara się odpowiedzieć na to pytanie, prowadząc czytelnika ścieżką, którą wytyczyli doświadczeni dziennikarze-obserwatorzy, wykładający aktualnie w Polsce, Szwajcarii i USA. Unikalne połączenie teorii z praktyką, jakie oferuje, jest jej niepodważalnym atutem.
Publikacja ta szczegółowo opisuje wszystkie etapy pracy dziennikarskiej, od wyboru tematu, poprzez dokładny research, przygotowanie materiałów, aż po prezentację w mediach zarówno offline, jak i online. Uwzględnia również aspekty zarządzania redakcją oraz marketingu, które wpływają na nakłady, słuchalność, oglądalność i popularność w sieci.
Jest to lektura przeznaczona nie tylko dla przyszłych dziennikarzy, ale również dla tych, którzy już pracują w zawodzie, a także dla medioznawców i specjalistów od komunikacji społecznej, których interesują aktualne tendencje w mediach. Po dziesięciu latach od poprzedniego wydania, autorzy dokonują przeglądu zmian i kierunków rozwoju mediów, szczególnie podkreślając znaczenie cyfryzacji jako największej szansy dla współczesnych dziennikarzy od czasów rewolucji Gutenberga.
