Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziękuję za informację zwrotną. Nauka i sztuka przyjmowania komunikatów zwrotnych.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdego dnia docierają do nas różne opinie od otaczających nas ludzi — przyjaciół, rodziny, współpracowników, klientów, przełożonych, nauczycieli, lekarzy i osób, których nawet nie znamy. Te komentarze oceniają nas, udzielają wskazówek oraz krytykują nasze osiągnięcia, cechy osobowości i wygląd. Chociaż jesteśmy świadomi, że opinie te są kluczowe dla rozwoju zawodowego i zdrowych relacji, często budzą w nas lęk lub sprzeciw. Wynika to z faktu, że komunikaty zwrotne znajdują się na przecięciu dwóch odmiennych ludzkich potrzeb: dążenia do nauki i rozwoju oraz pragnienia bycia akceptowanym i szanowanym takim, jakim jesteśmy w danej chwili.
"Dziękuję za informację zwrotną" to pierwsza książka, która otwarcie mierzy się z tym wewnętrznym napięciem. W sposób klarowny pokazuje, czemu komunikaty zwrotne są tak ważne, a jednocześnie trudne do przyjęcia, oferując uproszczony system oraz praktyczne narzędzia do radzenia sobie ze złożonością różnych ocen, zarówno w kontekście zawodowym, jak i osobistym.
Świat biznesu poświęca ogromne środki i czas na treningi dotyczące przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych, a Douglas Stone i Sheila Heen z Harvard Negotiation Project wyjaśniają, dlaczego tak samo ważne jest przygotowanie odbiorców na przyjmowanie tych komunikatów. Ostatecznie to oni decydują, jak zinterpretują to, co usłyszeli i czy zdecydują się na jakąkolwiek zmianę.
Autorzy, znani z międzynarodowego bestsellera "Difficult Conversations", przez ostatnie 15 lat współpracowali z różnymi organizacjami, zarówno komercyjnymi, jak i non-profit, oraz z instytucjami rządowymi i rodzinami, aby dowiedzieć się, co sprzyja nauce, a co ją utrudnia. Choć przyjmowanie informacji zwrotnych może być niełatwym zadaniem, to jednak da się je opanować.
Z książki dowiesz się, jak rozpoznać mechanizmy blokujące naukę, zrozumieć źle przekazane informacje zwrotne, odkryć swoje własne ślepe punkty oraz ustalić granice w obliczu surowej krytyki. Nauczysz się także, jak zyskać właściwą perspektywę, nawet w najtrudniejszych rozmowach. Niezależnie od tego, czy jesteś zaangażowany w pracę zespołową, relacje osobiste czy prowadzenie organizacji, "Dziękuję za informację zwrotną" pomoże ci skutecznie uczyć się od każdego, nie tylko od troskliwych trenerów czy doświadczonych mentorów. Autorzy łączą najnowsze zdobycze neurochirurgii i psychologii z przejrzystymi i przyziemnymi radami, co sprawia, że książka ma potencjał stać się klasyką w dziedzinie przywództwa, zachowań organizacyjnych i edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każdego dnia docierają do nas różne opinie od otaczających nas ludzi — przyjaciół, rodziny, współpracowników, klientów, przełożonych, nauczycieli, lekarzy i osób, których nawet nie znamy. Te komentarze oceniają nas, udzielają wskazówek oraz krytykują nasze osiągnięcia, cechy osobowości i wygląd. Chociaż jesteśmy świadomi, że opinie te są kluczowe dla rozwoju zawodowego i zdrowych relacji, często budzą w nas lęk lub sprzeciw. Wynika to z faktu, że komunikaty zwrotne znajdują się na przecięciu dwóch odmiennych ludzkich potrzeb: dążenia do nauki i rozwoju oraz pragnienia bycia akceptowanym i szanowanym takim, jakim jesteśmy w danej chwili.
"Dziękuję za informację zwrotną" to pierwsza książka, która otwarcie mierzy się z tym wewnętrznym napięciem. W sposób klarowny pokazuje, czemu komunikaty zwrotne są tak ważne, a jednocześnie trudne do przyjęcia, oferując uproszczony system oraz praktyczne narzędzia do radzenia sobie ze złożonością różnych ocen, zarówno w kontekście zawodowym, jak i osobistym.
Świat biznesu poświęca ogromne środki i czas na treningi dotyczące przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych, a Douglas Stone i Sheila Heen z Harvard Negotiation Project wyjaśniają, dlaczego tak samo ważne jest przygotowanie odbiorców na przyjmowanie tych komunikatów. Ostatecznie to oni decydują, jak zinterpretują to, co usłyszeli i czy zdecydują się na jakąkolwiek zmianę.
Autorzy, znani z międzynarodowego bestsellera "Difficult Conversations", przez ostatnie 15 lat współpracowali z różnymi organizacjami, zarówno komercyjnymi, jak i non-profit, oraz z instytucjami rządowymi i rodzinami, aby dowiedzieć się, co sprzyja nauce, a co ją utrudnia. Choć przyjmowanie informacji zwrotnych może być niełatwym zadaniem, to jednak da się je opanować.
Z książki dowiesz się, jak rozpoznać mechanizmy blokujące naukę, zrozumieć źle przekazane informacje zwrotne, odkryć swoje własne ślepe punkty oraz ustalić granice w obliczu surowej krytyki. Nauczysz się także, jak zyskać właściwą perspektywę, nawet w najtrudniejszych rozmowach. Niezależnie od tego, czy jesteś zaangażowany w pracę zespołową, relacje osobiste czy prowadzenie organizacji, "Dziękuję za informację zwrotną" pomoże ci skutecznie uczyć się od każdego, nie tylko od troskliwych trenerów czy doświadczonych mentorów. Autorzy łączą najnowsze zdobycze neurochirurgii i psychologii z przejrzystymi i przyziemnymi radami, co sprawia, że książka ma potencjał stać się klasyką w dziedzinie przywództwa, zachowań organizacyjnych i edukacji.
