Książka - Dziękuję za informację zwrotną. Nauka i sztuka przyjmowania komunikatów zwrotnych.

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Dziękuję za informację zwrotną. Nauka i sztuka przyjmowania komunikatów zwrotnych.

Dziękuję za informację zwrotną. Nauka i sztuka przyjmowania komunikatów zwrotnych.

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Każdego dnia docierają do nas różne opinie od otaczających nas ludzi — przyjaciół, rodziny, współpracowników, klientów, przełożonych, nauczycieli, lekarzy i osób, których nawet nie znamy. Te komentarze oceniają nas, udzielają wskazówek oraz krytykują nasze osiągnięcia, cechy osobowości i wygląd. Chociaż jesteśmy świadomi, że opinie te są kluczowe dla rozwoju zawodowego i zdrowych relacji, często budzą w nas lęk lub sprzeciw. Wynika to z faktu, że komunikaty zwrotne znajdują się na przecięciu dwóch odmiennych ludzkich potrzeb: dążenia do nauki i rozwoju oraz pragnienia bycia akceptowanym i szanowanym takim, jakim jesteśmy w danej chwili.

"Dziękuję za informację zwrotną" to pierwsza książka, która otwarcie mierzy się z tym wewnętrznym napięciem. W sposób klarowny pokazuje, czemu komunikaty zwrotne są tak ważne, a jednocześnie trudne do przyjęcia, oferując uproszczony system oraz praktyczne narzędzia do radzenia sobie ze złożonością różnych ocen, zarówno w kontekście zawodowym, jak i osobistym.

Świat biznesu poświęca ogromne środki i czas na treningi dotyczące przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych, a Douglas Stone i Sheila Heen z Harvard Negotiation Project wyjaśniają, dlaczego tak samo ważne jest przygotowanie odbiorców na przyjmowanie tych komunikatów. Ostatecznie to oni decydują, jak zinterpretują to, co usłyszeli i czy zdecydują się na jakąkolwiek zmianę.

Autorzy, znani z międzynarodowego bestsellera "Difficult Conversations", przez ostatnie 15 lat współpracowali z różnymi organizacjami, zarówno komercyjnymi, jak i non-profit, oraz z instytucjami rządowymi i rodzinami, aby dowiedzieć się, co sprzyja nauce, a co ją utrudnia. Choć przyjmowanie informacji zwrotnych może być niełatwym zadaniem, to jednak da się je opanować.

Z książki dowiesz się, jak rozpoznać mechanizmy blokujące naukę, zrozumieć źle przekazane informacje zwrotne, odkryć swoje własne ślepe punkty oraz ustalić granice w obliczu surowej krytyki. Nauczysz się także, jak zyskać właściwą perspektywę, nawet w najtrudniejszych rozmowach. Niezależnie od tego, czy jesteś zaangażowany w pracę zespołową, relacje osobiste czy prowadzenie organizacji, "Dziękuję za informację zwrotną" pomoże ci skutecznie uczyć się od każdego, nie tylko od troskliwych trenerów czy doświadczonych mentorów. Autorzy łączą najnowsze zdobycze neurochirurgii i psychologii z przejrzystymi i przyziemnymi radami, co sprawia, że książka ma potencjał stać się klasyką w dziedzinie przywództwa, zachowań organizacyjnych i edukacji.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Każdego dnia docierają do nas różne opinie od otaczających nas ludzi — przyjaciół, rodziny, współpracowników, klientów, przełożonych, nauczycieli, lekarzy i osób, których nawet nie znamy. Te komentarze oceniają nas, udzielają wskazówek oraz krytykują nasze osiągnięcia, cechy osobowości i wygląd. Chociaż jesteśmy świadomi, że opinie te są kluczowe dla rozwoju zawodowego i zdrowych relacji, często budzą w nas lęk lub sprzeciw. Wynika to z faktu, że komunikaty zwrotne znajdują się na przecięciu dwóch odmiennych ludzkich potrzeb: dążenia do nauki i rozwoju oraz pragnienia bycia akceptowanym i szanowanym takim, jakim jesteśmy w danej chwili.

"Dziękuję za informację zwrotną" to pierwsza książka, która otwarcie mierzy się z tym wewnętrznym napięciem. W sposób klarowny pokazuje, czemu komunikaty zwrotne są tak ważne, a jednocześnie trudne do przyjęcia, oferując uproszczony system oraz praktyczne narzędzia do radzenia sobie ze złożonością różnych ocen, zarówno w kontekście zawodowym, jak i osobistym.

Świat biznesu poświęca ogromne środki i czas na treningi dotyczące przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych, a Douglas Stone i Sheila Heen z Harvard Negotiation Project wyjaśniają, dlaczego tak samo ważne jest przygotowanie odbiorców na przyjmowanie tych komunikatów. Ostatecznie to oni decydują, jak zinterpretują to, co usłyszeli i czy zdecydują się na jakąkolwiek zmianę.

Autorzy, znani z międzynarodowego bestsellera "Difficult Conversations", przez ostatnie 15 lat współpracowali z różnymi organizacjami, zarówno komercyjnymi, jak i non-profit, oraz z instytucjami rządowymi i rodzinami, aby dowiedzieć się, co sprzyja nauce, a co ją utrudnia. Choć przyjmowanie informacji zwrotnych może być niełatwym zadaniem, to jednak da się je opanować.

Z książki dowiesz się, jak rozpoznać mechanizmy blokujące naukę, zrozumieć źle przekazane informacje zwrotne, odkryć swoje własne ślepe punkty oraz ustalić granice w obliczu surowej krytyki. Nauczysz się także, jak zyskać właściwą perspektywę, nawet w najtrudniejszych rozmowach. Niezależnie od tego, czy jesteś zaangażowany w pracę zespołową, relacje osobiste czy prowadzenie organizacji, "Dziękuję za informację zwrotną" pomoże ci skutecznie uczyć się od każdego, nie tylko od troskliwych trenerów czy doświadczonych mentorów. Autorzy łączą najnowsze zdobycze neurochirurgii i psychologii z przejrzystymi i przyziemnymi radami, co sprawia, że książka ma potencjał stać się klasyką w dziedzinie przywództwa, zachowań organizacyjnych i edukacji.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 428
Rok wydania: 2017
Rozmiar: 145 × 205 mm
ID: 9788363488697

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info