Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dzieci wszechświata
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wychowanie kosmiczne jest centralnym elementem programu nauczania w szkołach podstawowych opartych na metodzie Montessori. Ten szerokopojęty koncept kładzie nacisk na jedność wszechświata, dążąc nie tylko do przekazania solidnej wiedzy, ale także do wychowywania jednostek, które postrzegają siebie i otaczający świat w unikalny sposób. Poprzez immersję w filozofię Montessori, dzieci mogą zrozumieć swoje miejsce w kosmosie, uświadomić sobie korzenie swojego istnienia oraz zaakceptować istotną rolę, jaką to myślenie odgrywa w ich życiu. Ten typ wychowania szczególnie dobrze odpowiada na potrzeby rozwojowe dzieci w wieku od sześciu do dwunastu lat, rozwija ich wyobraźnię, budzi ciekawość oraz pokrywa pragnienie eksploracji poza znane im otoczenie. Uczniowie są zachęcani do zadawania pytań takich jak „jak?” i „dlaczego?”, co pozwala im na głębsze odkrywanie świata.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wychowanie kosmiczne jest centralnym elementem programu nauczania w szkołach podstawowych opartych na metodzie Montessori. Ten szerokopojęty koncept kładzie nacisk na jedność wszechświata, dążąc nie tylko do przekazania solidnej wiedzy, ale także do wychowywania jednostek, które postrzegają siebie i otaczający świat w unikalny sposób. Poprzez immersję w filozofię Montessori, dzieci mogą zrozumieć swoje miejsce w kosmosie, uświadomić sobie korzenie swojego istnienia oraz zaakceptować istotną rolę, jaką to myślenie odgrywa w ich życiu. Ten typ wychowania szczególnie dobrze odpowiada na potrzeby rozwojowe dzieci w wieku od sześciu do dwunastu lat, rozwija ich wyobraźnię, budzi ciekawość oraz pokrywa pragnienie eksploracji poza znane im otoczenie. Uczniowie są zachęcani do zadawania pytań takich jak „jak?” i „dlaczego?”, co pozwala im na głębsze odkrywanie świata.
