Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dzieci nadpobudliwe psychoruchowo w wieku przedszkolnym. Program terapii i wspomagania rozwoju oraz scenariusze zajęć
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi przewodnik po pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, które charakteryzują się nadpobudliwością psychoruchową. Skupia się na skutecznych sposobach kierowania energii dzieci poprzez starannie zaplanowane zabawy i ćwiczenia relaksacyjne. Całość oparta jest na przemyślanych scenariuszach zajęć, które są dostosowane do różnych grup wiekowych przedszkolaków.
Publikacja analizuje przyczyny trudnych zachowań u dzieci oraz przedstawia metody radzenia sobie z nimi. Zawiera szczegółowy opis różnych technik pracy, w tym relaksacyjnych metod według Jakobsona i treningu autogennego Schultza. Poza tym, książka wprowadza innowacyjne podejście, takie jak Metoda Symboli Dźwiękowych oraz techniki parateatralne, które obejmują zamianę ról, teatry palcowy i kukiełkowy, a także teatrzyk wyboru.
Dodatkowo, autorka przedstawia Metodę malowania dziesięcioma palcami oraz cieszącą się uznaniem Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Wszystkie te techniki mają na celu wspieranie dzieci w wyrażaniu siebie i swojej energii w bezpieczny oraz twórczy sposób.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi przewodnik po pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, które charakteryzują się nadpobudliwością psychoruchową. Skupia się na skutecznych sposobach kierowania energii dzieci poprzez starannie zaplanowane zabawy i ćwiczenia relaksacyjne. Całość oparta jest na przemyślanych scenariuszach zajęć, które są dostosowane do różnych grup wiekowych przedszkolaków.
Publikacja analizuje przyczyny trudnych zachowań u dzieci oraz przedstawia metody radzenia sobie z nimi. Zawiera szczegółowy opis różnych technik pracy, w tym relaksacyjnych metod według Jakobsona i treningu autogennego Schultza. Poza tym, książka wprowadza innowacyjne podejście, takie jak Metoda Symboli Dźwiękowych oraz techniki parateatralne, które obejmują zamianę ról, teatry palcowy i kukiełkowy, a także teatrzyk wyboru.
Dodatkowo, autorka przedstawia Metodę malowania dziesięcioma palcami oraz cieszącą się uznaniem Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Wszystkie te techniki mają na celu wspieranie dzieci w wyrażaniu siebie i swojej energii w bezpieczny oraz twórczy sposób.
