Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dzieci i młodzież z niepełnosprawnością intelektualną w systemie edukacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje kompleksowe spojrzenie na kluczowe zagadnienia związane z diagnozowaniem dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Zawiera szczegółowe wyjaśnienia dotyczące różnic pomiędzy wczesną interwencją a wczesnym wspomaganiem rozwoju, a także wskazówki dotyczące wyboru odpowiedniego przedszkola dla takich dzieci. Czytelnicy znajdą tu cenne informacje na temat dostępnych ścieżek edukacyjnych dla uczniów z różnymi stopniami niepełnosprawności intelektualnej, od lekkiej po znaczną. Opisano również, jak wyglądają zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze dla dzieci i młodzieży z głębokim stopniem niepełnosprawności.
Prof. dr hab. Marzenna Zaorska z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w swojej recenzji podkreśla, że publikacja ta może znacząco przyczynić się do usprawnienia działań w instytucjach edukacyjnych. Ułatwia nauczycielom dopasowanie metod pracy do indywidualnych potrzeb uczniów, zarówno w placówkach ogólnodostępnych, jak i tych integracyjnych oraz specjalnych. Książka opiera się na solidnej bazie teoretycznej i praktycznej, co czyni ją wartościowym przewodnikiem w codziennej pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje kompleksowe spojrzenie na kluczowe zagadnienia związane z diagnozowaniem dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Zawiera szczegółowe wyjaśnienia dotyczące różnic pomiędzy wczesną interwencją a wczesnym wspomaganiem rozwoju, a także wskazówki dotyczące wyboru odpowiedniego przedszkola dla takich dzieci. Czytelnicy znajdą tu cenne informacje na temat dostępnych ścieżek edukacyjnych dla uczniów z różnymi stopniami niepełnosprawności intelektualnej, od lekkiej po znaczną. Opisano również, jak wyglądają zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze dla dzieci i młodzieży z głębokim stopniem niepełnosprawności.
Prof. dr hab. Marzenna Zaorska z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w swojej recenzji podkreśla, że publikacja ta może znacząco przyczynić się do usprawnienia działań w instytucjach edukacyjnych. Ułatwia nauczycielom dopasowanie metod pracy do indywidualnych potrzeb uczniów, zarówno w placówkach ogólnodostępnych, jak i tych integracyjnych oraz specjalnych. Książka opiera się na solidnej bazie teoretycznej i praktycznej, co czyni ją wartościowym przewodnikiem w codziennej pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.
