Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tom poświęcony jest szczegółowej analizie współczesnego dyskursu autopromocyjnego, odkrywając różnorodne jego aspekty w bieżących realiach. Zgromadzone w publikacji prace naukowe wnoszą istotny wkład w badania nad tą dynamicznie rozwijającą się w Polsce formą komunikacji. Autorami są eksperci z różnych dziedzin, w tym językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy. Ich artykuły ukazują zagadnienie autopromocji przez pryzmat zarówno prowadzonych badań, jak i zdobytych doświadczeń zawodowych. Książka stanowi wartościowy materiał dydaktyczny nie tylko dla studentów dziennikarstwa, komunikacji medialnej, komunikacji promocyjnej oraz dyskursu publicznego w ramach kierunków humanistycznych, lecz także dla osób studiujących dziennikarstwo oraz rozmaite specjalizacje medialne na Wydziałach Nauk Społecznych i Pedagogiczno-Psychologicznych, oferując cenne wzbogacenie wiedzy w zakresie autopromocji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tom poświęcony jest szczegółowej analizie współczesnego dyskursu autopromocyjnego, odkrywając różnorodne jego aspekty w bieżących realiach. Zgromadzone w publikacji prace naukowe wnoszą istotny wkład w badania nad tą dynamicznie rozwijającą się w Polsce formą komunikacji. Autorami są eksperci z różnych dziedzin, w tym językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy. Ich artykuły ukazują zagadnienie autopromocji przez pryzmat zarówno prowadzonych badań, jak i zdobytych doświadczeń zawodowych. Książka stanowi wartościowy materiał dydaktyczny nie tylko dla studentów dziennikarstwa, komunikacji medialnej, komunikacji promocyjnej oraz dyskursu publicznego w ramach kierunków humanistycznych, lecz także dla osób studiujących dziennikarstwo oraz rozmaite specjalizacje medialne na Wydziałach Nauk Społecznych i Pedagogiczno-Psychologicznych, oferując cenne wzbogacenie wiedzy w zakresie autopromocji.
