Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dysgrafia. Zadania dla uczniów klas 1-3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest doskonałym narzędziem dla dzieci, które zmagają się z różnorodnymi trudnościami związanymi z pisaniem. Pomaga ona tym, którzy mają problemy z czytelnością pisma czy piszą w wolnym tempie. Jest również idealna dla dzieci, które doświadczają zmęczenia ręki podczas pisania oraz unikają użycia znaków interpunkcyjnych w swoich pracach. Dodatkowo, jest przeznaczona dla uczniów z dysgrafią.
Nasza propozycja wspiera młodych pisarzy w rozwijaniu umiejętności poprawnego pisania. Książka umożliwia utrwalanie kluczowych zasad ortograficznych, co prowadzi do zwiększenia uwagi oraz rozszerza wiedzę na temat otaczającego świata. Dzięki temu materiałowi, dzieci mogą skuteczniej rozwijać swoje umiejętności i zdobywać pewność siebie w pisaniu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest doskonałym narzędziem dla dzieci, które zmagają się z różnorodnymi trudnościami związanymi z pisaniem. Pomaga ona tym, którzy mają problemy z czytelnością pisma czy piszą w wolnym tempie. Jest również idealna dla dzieci, które doświadczają zmęczenia ręki podczas pisania oraz unikają użycia znaków interpunkcyjnych w swoich pracach. Dodatkowo, jest przeznaczona dla uczniów z dysgrafią.
Nasza propozycja wspiera młodych pisarzy w rozwijaniu umiejętności poprawnego pisania. Książka umożliwia utrwalanie kluczowych zasad ortograficznych, co prowadzi do zwiększenia uwagi oraz rozszerza wiedzę na temat otaczającego świata. Dzięki temu materiałowi, dzieci mogą skuteczniej rozwijać swoje umiejętności i zdobywać pewność siebie w pisaniu.
