Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dylematy pedagogiki twórczości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria „Twórczość i Edukacja” powstała jako platforma integrująca badaczy i praktyków pragnących zgłębiać oraz wspierać kreatywność wśród dzieci, młodzieży i dorosłych. Zawarte w niej publikacje badają edukacyjne i społeczno-kulturowe aspekty rozwoju różnych form aktywności twórczej. Książka ta jest skierowana zarówno do badaczy, studentów, jak i pedagogów oraz psychologów zainteresowanych eksploracją edukacyjnych aspektów kreatywności. Autor omawia kluczowe dylematy tej stosunkowo młodej dziedziny, w tym definicyjne rozważania dotyczące kreatywności, włączając w to także działalność zbrodniczą, rolę autorytetów i wzorców w edukacji twórców, a także wpływ nagród na kreatywną produktywność. Porusza również metodologiczne aspekty badań nad kreatywnością, zawód pedagoga kreatywności oraz nauczanie umiejętności twórczych. Publikacja zawiera także wyniki badań i refleksje o tabu w twórczości. Każdy rozdział kończy się pytaniami, które mają na celu prowokowanie czytelnika do głębszej debaty nad przedstawionymi tematami. Dzieło jest dedykowane osobom, które pragną rozwijać się poprzez twórczość w jej różnych wymiarach — artystycznym, edukacyjnym i codziennym. Autor odważnie wzywa do twórczej polemiki w obronie wartości takich jak dobro, prawda i piękno. Z recenzji prof. dr hab. Urszuli Szuścik wynika, że książka prowokuje do refleksji i jest oryginalnym uzupełnieniem istniejącej literatury o twórczości, zdolnościach i wybitności. Dr hab. Iwona Czaja Chudyba, prof. UKEN, podkreśla erudycję autora oraz jego zrozumienie współczesnych dylematów związanych z twórczością i rozwojem osobowym młodzieży. Opis ten został opracowany przez wydawcę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria „Twórczość i Edukacja” powstała jako platforma integrująca badaczy i praktyków pragnących zgłębiać oraz wspierać kreatywność wśród dzieci, młodzieży i dorosłych. Zawarte w niej publikacje badają edukacyjne i społeczno-kulturowe aspekty rozwoju różnych form aktywności twórczej. Książka ta jest skierowana zarówno do badaczy, studentów, jak i pedagogów oraz psychologów zainteresowanych eksploracją edukacyjnych aspektów kreatywności. Autor omawia kluczowe dylematy tej stosunkowo młodej dziedziny, w tym definicyjne rozważania dotyczące kreatywności, włączając w to także działalność zbrodniczą, rolę autorytetów i wzorców w edukacji twórców, a także wpływ nagród na kreatywną produktywność. Porusza również metodologiczne aspekty badań nad kreatywnością, zawód pedagoga kreatywności oraz nauczanie umiejętności twórczych. Publikacja zawiera także wyniki badań i refleksje o tabu w twórczości. Każdy rozdział kończy się pytaniami, które mają na celu prowokowanie czytelnika do głębszej debaty nad przedstawionymi tematami. Dzieło jest dedykowane osobom, które pragną rozwijać się poprzez twórczość w jej różnych wymiarach — artystycznym, edukacyjnym i codziennym. Autor odważnie wzywa do twórczej polemiki w obronie wartości takich jak dobro, prawda i piękno. Z recenzji prof. dr hab. Urszuli Szuścik wynika, że książka prowokuje do refleksji i jest oryginalnym uzupełnieniem istniejącej literatury o twórczości, zdolnościach i wybitności. Dr hab. Iwona Czaja Chudyba, prof. UKEN, podkreśla erudycję autora oraz jego zrozumienie współczesnych dylematów związanych z twórczością i rozwojem osobowym młodzieży. Opis ten został opracowany przez wydawcę.
