Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dydaktyka specjalna. Wybrane zagadnienia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ten tom zawiera istotne rozprawy dotyczące kilku kluczowych zagadnień z obszaru dydaktyki specjalnej, które są szczególnie istotne we współczesnej nauce. Autorzy starają się odpowiedzieć na pytania, które są źródłem dociekań studentów, pedagogów specjalnych i terapeutów pracujących na co dzień z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W publikacji szczegółowo omówiono takie tematy, jak związek pomiędzy dydaktyką ogólną a specjalną, oraz charakterystykę dorobku dydaktyki specjalnej. Autorzy analizują także możliwości oraz metody wdrażania innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych oraz przyglądają się naturze i przyczynom zmian zachodzących w tej dyscyplinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ten tom zawiera istotne rozprawy dotyczące kilku kluczowych zagadnień z obszaru dydaktyki specjalnej, które są szczególnie istotne we współczesnej nauce. Autorzy starają się odpowiedzieć na pytania, które są źródłem dociekań studentów, pedagogów specjalnych i terapeutów pracujących na co dzień z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W publikacji szczegółowo omówiono takie tematy, jak związek pomiędzy dydaktyką ogólną a specjalną, oraz charakterystykę dorobku dydaktyki specjalnej. Autorzy analizują także możliwości oraz metody wdrażania innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych oraz przyglądają się naturze i przyczynom zmian zachodzących w tej dyscyplinie.
