Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta wprowadza czytelników w kluczowe zasady ciągłego doskonalenia, które można dostosować do specyfiki każdej organizacji, aby skutecznie przekładać wizję na konkretne wyniki. Historia Toyoty, znana ze swojego ponad sześćdziesięcioletniego doświadczenia w zakresie operacyjnej doskonałości, została poddana próbie w wyniku głośnych akcji serwisowych w latach 2009 i 2010. Wielu ekspertów publicznie zakwestionowało wtedy jakość produktów Toyoty, a niektórzy krytycy wieszczyli nawet upadek firmy. Jednakże, rządowe dochodzenia w dużej mierze oczyściły Toyotę z zarzutów, a firma szybko odzyskała swoją pozycję. Mimo to, te wydarzenia podkreśliły potrzebę dalszego doskonalenia.
Jeffrey Liker, autor bestsellerowej książki „Droga Toyoty”, z pomocą Jamesa Franza, byłego inżyniera produkcyjnego Toyoty, przedstawia w tej publikacji zasady, które umożliwiają Toyocie osiąganie imponujących wyników. Książka wyjaśnia filozofię ciągłego doskonalenia oraz podkreśla znaczenie zdyscyplinowanego podejścia do procesu usprawnień w każdej części firmy.
Liker i Franz identyfikują błędy myślenia, które ograniczają możliwości poprawy wyników, a także opisują, w jaki sposób Toyota realizuje swoje cele doskonalenia i rozwoju pracowników, stosując cykl PDCA wprowadzony przez W. Edwardsa Deminga. Dzięki szczegółowym studiom przypadku z różnych branż, czytelnicy mogą zrozumieć, jak identyfikować przyczyny nieskuteczności, budować trwałe procesy z jasno określonym celem, tworzyć systemy automatycznego wykrywania problemów oraz kształcić liderów i członków zespołu na każdym poziomie organizacyjnym w zakresie stosowania cyklu PDCA dla udoskonalania procesów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta wprowadza czytelników w kluczowe zasady ciągłego doskonalenia, które można dostosować do specyfiki każdej organizacji, aby skutecznie przekładać wizję na konkretne wyniki. Historia Toyoty, znana ze swojego ponad sześćdziesięcioletniego doświadczenia w zakresie operacyjnej doskonałości, została poddana próbie w wyniku głośnych akcji serwisowych w latach 2009 i 2010. Wielu ekspertów publicznie zakwestionowało wtedy jakość produktów Toyoty, a niektórzy krytycy wieszczyli nawet upadek firmy. Jednakże, rządowe dochodzenia w dużej mierze oczyściły Toyotę z zarzutów, a firma szybko odzyskała swoją pozycję. Mimo to, te wydarzenia podkreśliły potrzebę dalszego doskonalenia.
Jeffrey Liker, autor bestsellerowej książki „Droga Toyoty”, z pomocą Jamesa Franza, byłego inżyniera produkcyjnego Toyoty, przedstawia w tej publikacji zasady, które umożliwiają Toyocie osiąganie imponujących wyników. Książka wyjaśnia filozofię ciągłego doskonalenia oraz podkreśla znaczenie zdyscyplinowanego podejścia do procesu usprawnień w każdej części firmy.
Liker i Franz identyfikują błędy myślenia, które ograniczają możliwości poprawy wyników, a także opisują, w jaki sposób Toyota realizuje swoje cele doskonalenia i rozwoju pracowników, stosując cykl PDCA wprowadzony przez W. Edwardsa Deminga. Dzięki szczegółowym studiom przypadku z różnych branż, czytelnicy mogą zrozumieć, jak identyfikować przyczyny nieskuteczności, budować trwałe procesy z jasno określonym celem, tworzyć systemy automatycznego wykrywania problemów oraz kształcić liderów i członków zespołu na każdym poziomie organizacyjnym w zakresie stosowania cyklu PDCA dla udoskonalania procesów.
