Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dosłownie. Liternicze i typograficzne okładki polskich książek 1944–2019
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta wyjątkowa publikacja jest dziełem Janusza Górskiego, uznanego grafika i znawcy polskiej edytorstwa, który wybrał i opracował najlepsze polskie projekty książkowe. Tom ten, starannie przygotowany, prezentuje około tysiąca barwnych ilustracji oraz szczegółowe analizy poszczególnych projektów – od tych stworzonych tuż po wojnie, aż po najnowsze. Autor, kierując się głównie niezwykłą wartością artystyczną projektów, starał się przypomnieć te najbardziej intrygujące i innowacyjne. Czasami jednak wskazywał również na mniej udane przykłady, aby zwrócić uwagę na typowe błędy w projektowaniu. Książka dzieli się na kilka części, w których omawiane są różnorodne aspekty formalno-techniczne związane z tworzeniem kompozycji typograficznych. Zwieńczeniem całości jest chronologiczny przegląd najznakomitszych projektów oraz rozmowy z wybitnymi polskimi artystkami i artystami, takimi jak Zofia Darowska, Władysław Brykczyński i Józef Wilkoń. To prawdziwa uczta dla oka, zawierająca ponad czterysta stron i niemal tysiąc najpiękniejszych okładek.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta wyjątkowa publikacja jest dziełem Janusza Górskiego, uznanego grafika i znawcy polskiej edytorstwa, który wybrał i opracował najlepsze polskie projekty książkowe. Tom ten, starannie przygotowany, prezentuje około tysiąca barwnych ilustracji oraz szczegółowe analizy poszczególnych projektów – od tych stworzonych tuż po wojnie, aż po najnowsze. Autor, kierując się głównie niezwykłą wartością artystyczną projektów, starał się przypomnieć te najbardziej intrygujące i innowacyjne. Czasami jednak wskazywał również na mniej udane przykłady, aby zwrócić uwagę na typowe błędy w projektowaniu. Książka dzieli się na kilka części, w których omawiane są różnorodne aspekty formalno-techniczne związane z tworzeniem kompozycji typograficznych. Zwieńczeniem całości jest chronologiczny przegląd najznakomitszych projektów oraz rozmowy z wybitnymi polskimi artystkami i artystami, takimi jak Zofia Darowska, Władysław Brykczyński i Józef Wilkoń. To prawdziwa uczta dla oka, zawierająca ponad czterysta stron i niemal tysiąc najpiękniejszych okładek.
