Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Design Thinking dla edukatorów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ma na celu zainspirowanie czytelników do wprowadzenia nowoczesnych metod pracy z uczniami, studentami i uczestnikami szkoleń, które pobudzają indywidualną oraz zespołową kreatywność, a także wspierają w adaptacji do dynamicznych zmian. W obecnych czasach, gdy stoimy w obliczu przełomowych wyzwań i problemów, na które brak gotowych rozwiązań, jest to szczególnie istotne.
Jej głównym założeniem jest traktowanie działań edukacyjnych jako projektów. Dzięki organizacji, odpowiednio dobranym narzędziom i technikom, można skutecznie realizować zamierzone cele oraz znajdować rozwiązania dopasowane do konkretnych potrzeb.
Publikacja łączy teorię z praktyką metody design thinking. Czerpie inspiracje naukowe z takich dziedzin jak zarządzanie, pedagogika, psychodydaktyka, neuronauki i socjologia, co czyni ją interdyscyplinarnym przewodnikiem. Krok po kroku prowadzi czytelnika przez proces, ukazując, jak skutecznie zastosować metodologię design thinking (DT). Jednocześnie oferuje różnorodność metod, narzędzi i inspiracji, które można dostosować do indywidualnych projektów realizowanych przez czytelników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ma na celu zainspirowanie czytelników do wprowadzenia nowoczesnych metod pracy z uczniami, studentami i uczestnikami szkoleń, które pobudzają indywidualną oraz zespołową kreatywność, a także wspierają w adaptacji do dynamicznych zmian. W obecnych czasach, gdy stoimy w obliczu przełomowych wyzwań i problemów, na które brak gotowych rozwiązań, jest to szczególnie istotne.
Jej głównym założeniem jest traktowanie działań edukacyjnych jako projektów. Dzięki organizacji, odpowiednio dobranym narzędziom i technikom, można skutecznie realizować zamierzone cele oraz znajdować rozwiązania dopasowane do konkretnych potrzeb.
Publikacja łączy teorię z praktyką metody design thinking. Czerpie inspiracje naukowe z takich dziedzin jak zarządzanie, pedagogika, psychodydaktyka, neuronauki i socjologia, co czyni ją interdyscyplinarnym przewodnikiem. Krok po kroku prowadzi czytelnika przez proces, ukazując, jak skutecznie zastosować metodologię design thinking (DT). Jednocześnie oferuje różnorodność metod, narzędzi i inspiracji, które można dostosować do indywidualnych projektów realizowanych przez czytelników.
