Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak wykorzystać dane do budowy efektywnych kampanii marketingowych? Data driven marketing to podejście, które opiera się na wykorzystaniu statystyk, faktów i obiektywnych informacji w działaniach marketingowych. Dzięki temu można podejmować lepsze decyzje, zoptymalizować procesy i korzystać z technologii AI, co jest zgodne z filozofią marketingu 5.0. Takie podejście pozwala marketingowcom pracować efektywniej, co przekłada się na lepsze wyniki firmy.
Sam termin data driven marketing obejmuje szeroki zakres tematów łączących marketing i analitykę danych. Autor książki stara się przybliżyć kluczowe zagadnienia z tej dziedziny, przedstawiając między innymi:
- Skuteczność marketingu opartego na danych
- Podstawy technik analizy danych
- Zalety korzystania z narzędzi Google w marketingu online
- Najbardziej użyteczne narzędzia analizy danych w marketingu
- Alternatywne rozwiązania dla narzędzi oferowanych przez Google
Powyższy opis został dostarczony przez wydawcę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak wykorzystać dane do budowy efektywnych kampanii marketingowych? Data driven marketing to podejście, które opiera się na wykorzystaniu statystyk, faktów i obiektywnych informacji w działaniach marketingowych. Dzięki temu można podejmować lepsze decyzje, zoptymalizować procesy i korzystać z technologii AI, co jest zgodne z filozofią marketingu 5.0. Takie podejście pozwala marketingowcom pracować efektywniej, co przekłada się na lepsze wyniki firmy.
Sam termin data driven marketing obejmuje szeroki zakres tematów łączących marketing i analitykę danych. Autor książki stara się przybliżyć kluczowe zagadnienia z tej dziedziny, przedstawiając między innymi:
- Skuteczność marketingu opartego na danych
- Podstawy technik analizy danych
- Zalety korzystania z narzędzi Google w marketingu online
- Najbardziej użyteczne narzędzia analizy danych w marketingu
- Alternatywne rozwiązania dla narzędzi oferowanych przez Google
Powyższy opis został dostarczony przez wydawcę.
