Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czy organizacja publiczna może się uczyć?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa dr. Huberta Guza to rzetelna praca naukowa z zakresu zarządzania i jakości, która koncentruje się na tematyce uczenia się w organizacjach. Jej niepowtarzalny charakter polega na włączeniu się w subdyscyplinę zarządzania publicznego, co jest rzadkością, zwłaszcza w kontekście badań nad organizacjami publicznymi. W książce można znaleźć interesujący przegląd rozległego dorobku naukowego dotyczącego uczenia się organizacyjnego oraz modeli zarządzania publicznego. Dodatkowo, autor przedstawia syntetyczny przegląd polityki spójności Unii Europejskiej oraz systemu zarządzania jej wdrażaniem. Książkę wzbogaca także rozległe studium przypadku, które ocenia zdolność do uczenia się organizacyjnego w badanej organizacji publicznej, specjalizującej się w zarządzaniu polityką spójności. Badania te dotyczą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
Dr hab. Marcin Zawicki z UEK zauważa, że praca ta jest cenna nie tylko ze względu na jej unikalne podejście, ale także dlatego że dotyczy dużego urzędu administracji publicznej, zajmującego się realizacją skomplikowanych procesów wymagających współpracy z wieloma zewnętrznymi podmiotami. W Polsce takie badania są rzadkością, co czyni dzieło dr. Guza szczególnie godnym uwagi i wartościowym dla publikacji w formie monografii naukowej.
Monografia ta jest przydatna zarówno dla studentów, jak i doktorantów kierunków związanych z zarządzaniem oraz naukami o polityce i administracji. Znajdzie ona również zastosowanie wśród socjologów organizacji oraz pokrewnych dziedzin, którzy są zainteresowani zarządzaniem organizacjami publicznymi i realizacją polityki rozwoju. Dla badaczy polityk publicznych oraz urzędników i ekspertów zajmujących się wdrażaniem polityk publicznych, książka ta stanowi cenne źródło wiedzy oraz inspiracji.
Hubert Guz, doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu, jest pracownikiem badawczo-dydaktycznym w Katedrze Polityki Publicznej i Administracji Akademii Ignatianum w Krakowie. Jego zainteresowania badawcze obejmują uczenie się organizacyjne, zarządzanie strategiczne, zarządzanie ludźmi oraz terytorializację rozwoju. Od 1999 roku jest związany z samorządem terytorialnym oraz z programowaniem i wdrażaniem polityki spójności Unii Europejskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa dr. Huberta Guza to rzetelna praca naukowa z zakresu zarządzania i jakości, która koncentruje się na tematyce uczenia się w organizacjach. Jej niepowtarzalny charakter polega na włączeniu się w subdyscyplinę zarządzania publicznego, co jest rzadkością, zwłaszcza w kontekście badań nad organizacjami publicznymi. W książce można znaleźć interesujący przegląd rozległego dorobku naukowego dotyczącego uczenia się organizacyjnego oraz modeli zarządzania publicznego. Dodatkowo, autor przedstawia syntetyczny przegląd polityki spójności Unii Europejskiej oraz systemu zarządzania jej wdrażaniem. Książkę wzbogaca także rozległe studium przypadku, które ocenia zdolność do uczenia się organizacyjnego w badanej organizacji publicznej, specjalizującej się w zarządzaniu polityką spójności. Badania te dotyczą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
Dr hab. Marcin Zawicki z UEK zauważa, że praca ta jest cenna nie tylko ze względu na jej unikalne podejście, ale także dlatego że dotyczy dużego urzędu administracji publicznej, zajmującego się realizacją skomplikowanych procesów wymagających współpracy z wieloma zewnętrznymi podmiotami. W Polsce takie badania są rzadkością, co czyni dzieło dr. Guza szczególnie godnym uwagi i wartościowym dla publikacji w formie monografii naukowej.
Monografia ta jest przydatna zarówno dla studentów, jak i doktorantów kierunków związanych z zarządzaniem oraz naukami o polityce i administracji. Znajdzie ona również zastosowanie wśród socjologów organizacji oraz pokrewnych dziedzin, którzy są zainteresowani zarządzaniem organizacjami publicznymi i realizacją polityki rozwoju. Dla badaczy polityk publicznych oraz urzędników i ekspertów zajmujących się wdrażaniem polityk publicznych, książka ta stanowi cenne źródło wiedzy oraz inspiracji.
Hubert Guz, doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu, jest pracownikiem badawczo-dydaktycznym w Katedrze Polityki Publicznej i Administracji Akademii Ignatianum w Krakowie. Jego zainteresowania badawcze obejmują uczenie się organizacyjne, zarządzanie strategiczne, zarządzanie ludźmi oraz terytorializację rozwoju. Od 1999 roku jest związany z samorządem terytorialnym oraz z programowaniem i wdrażaniem polityki spójności Unii Europejskiej.
