Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Człowiek w organizacji Zaufanie przywództwo zaangażowanie satysfakcja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja skupia się na ludzkim funkcjonowaniu w środowisku organizacyjnym, przedstawiając różnorodne aspekty takie jak zaufanie, przywództwo, kreatywność, innowacyjność, a także satysfakcja i zaangażowanie w pracę oraz kultura organizacyjna. Autor analizuje złożone interakcje zachodzące w organizacjach, z naciskiem na kluczową rolę zaufania w budowaniu więzi między ludźmi. Książka ma szeroki, interdyscyplinarny charakter.
Ta pozycja jest dedykowana głównie dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, którzy na co dzień zajmują się kreowaniem i zarządzaniem relacjami międzyludzkimi, oraz dla akademików i studentów zainteresowanych dziedzinami takimi jak nauki o zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi czy socjologia organizacyjna.
Polecana jako materiał dydaktyczny na studiach z zakresu zarządzania, zarządzania zasobami ludzkimi oraz socjologii, książka ta stanowi cenne źródło wiedzy dla osób prowadzących zajęcia lub biorących w nich udział. Obejmuje nauki o organizacji, zachowania organizacyjne, zarządzanie przedsiębiorstwem, wiedzą, kapitałem ludzkim i intelektualnym, a także zaufaniem, usługami oraz relacjami z klientem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja skupia się na ludzkim funkcjonowaniu w środowisku organizacyjnym, przedstawiając różnorodne aspekty takie jak zaufanie, przywództwo, kreatywność, innowacyjność, a także satysfakcja i zaangażowanie w pracę oraz kultura organizacyjna. Autor analizuje złożone interakcje zachodzące w organizacjach, z naciskiem na kluczową rolę zaufania w budowaniu więzi między ludźmi. Książka ma szeroki, interdyscyplinarny charakter.
Ta pozycja jest dedykowana głównie dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, którzy na co dzień zajmują się kreowaniem i zarządzaniem relacjami międzyludzkimi, oraz dla akademików i studentów zainteresowanych dziedzinami takimi jak nauki o zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi czy socjologia organizacyjna.
Polecana jako materiał dydaktyczny na studiach z zakresu zarządzania, zarządzania zasobami ludzkimi oraz socjologii, książka ta stanowi cenne źródło wiedzy dla osób prowadzących zajęcia lub biorących w nich udział. Obejmuje nauki o organizacji, zachowania organizacyjne, zarządzanie przedsiębiorstwem, wiedzą, kapitałem ludzkim i intelektualnym, a także zaufaniem, usługami oraz relacjami z klientem.
