Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czas reformatorów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAM" zainspiruje cię do myślenia ponad utartymi schematami i rozbudzi w tobie wewnętrzny niepokój, który popchnie do konstruktywnych działań. Dzieło to ukazuje, jak wiele można osiągnąć dzięki niekonwencjonalnym myślom i przełamywaniu dotychczasowych norm. W każdym sektorze istnieje przestrzeń na innowacje, a tradycyjne problemy można rozwiązywać na nowo. Ta lektura rzuci światło na rzeczy, które wydawały się dotąd niemożliwe. Autorzy prowadzą swojego czytelnika w fascynującą podróż po nieznanych terenach przyszłości, przedstawiając postacie i firmy, które zmieniły bieg rozwoju swoich dziedzin. Perspektywa reformatora sprawi, że zaczniesz postrzegać swoje otoczenie z zupełnie nowej strony, a wyczekiwanie na przyszłość nabierze innego wymiaru. To czas reformatorów, a ty możesz być jednym z nich. Poszukuj możliwości tam, gdzie nikt jeszcze nie próbował; odrzuć wspólne myślenie swego środowiska i znajdź luki w sile gigantów, czerpiąc spryt z ich niedoskonałości. Zintegruj antykomercyjne pomysły z modelem swojego biznesu, przekształcając hierarchiczne struktury w zespół współpracy i odkrywając nieznane aspekty konwencjonalnego marketingu. Kreuj swój biznesplan na miarę XXI wieku i stań się jednym z pionierów zmian.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAM" zainspiruje cię do myślenia ponad utartymi schematami i rozbudzi w tobie wewnętrzny niepokój, który popchnie do konstruktywnych działań. Dzieło to ukazuje, jak wiele można osiągnąć dzięki niekonwencjonalnym myślom i przełamywaniu dotychczasowych norm. W każdym sektorze istnieje przestrzeń na innowacje, a tradycyjne problemy można rozwiązywać na nowo. Ta lektura rzuci światło na rzeczy, które wydawały się dotąd niemożliwe. Autorzy prowadzą swojego czytelnika w fascynującą podróż po nieznanych terenach przyszłości, przedstawiając postacie i firmy, które zmieniły bieg rozwoju swoich dziedzin. Perspektywa reformatora sprawi, że zaczniesz postrzegać swoje otoczenie z zupełnie nowej strony, a wyczekiwanie na przyszłość nabierze innego wymiaru. To czas reformatorów, a ty możesz być jednym z nich. Poszukuj możliwości tam, gdzie nikt jeszcze nie próbował; odrzuć wspólne myślenie swego środowiska i znajdź luki w sile gigantów, czerpiąc spryt z ich niedoskonałości. Zintegruj antykomercyjne pomysły z modelem swojego biznesu, przekształcając hierarchiczne struktury w zespół współpracy i odkrywając nieznane aspekty konwencjonalnego marketingu. Kreuj swój biznesplan na miarę XXI wieku i stań się jednym z pionierów zmian.
