Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Cywilizowanie dzieci Społeczno-kulturowe badania dzieciństwa w perspektywie teorii Norberta Eliasa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przez wiele lat w tradycji zachodnich metod wychowawczych dominowało przekonanie, że dzieci muszą przechodzić procesy społecznego i kulturowego formowania, obejmujące ich umysł, emocje i ciało — to, co można nazwać cywilizowaniem. Chociaż te procesy mają długą historię, to ich intensywność oraz złożoność, która prowadzi do realizacji różnych i często sprzecznych oczekiwań wobec dzieci, staje się tematem wartym głębszej analizy. Publikacja ta przygląda się cywilizacyjnym standardom dzieci z różnych perspektyw historycznych, integrując narzędzia i sposoby myślenia z dziedzin takich jak kulturoznawstwo, antropologia społeczna, historia sztuki, prawo i socjologia. Ta interdyscyplinarność pozwala na uchwycenie wielowymiarowości procesów społecznego wychowania. Wspólnie z autorami kolejnych rozdziałów ponownie badamy teorię Norberta Eliasa, patrząc z perspektywy badań nad dziećmi i dzieciństwem, jednocześnie uwypuklając rolę samego dziecka oraz jego znaczenie w tych procesach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przez wiele lat w tradycji zachodnich metod wychowawczych dominowało przekonanie, że dzieci muszą przechodzić procesy społecznego i kulturowego formowania, obejmujące ich umysł, emocje i ciało — to, co można nazwać cywilizowaniem. Chociaż te procesy mają długą historię, to ich intensywność oraz złożoność, która prowadzi do realizacji różnych i często sprzecznych oczekiwań wobec dzieci, staje się tematem wartym głębszej analizy. Publikacja ta przygląda się cywilizacyjnym standardom dzieci z różnych perspektyw historycznych, integrując narzędzia i sposoby myślenia z dziedzin takich jak kulturoznawstwo, antropologia społeczna, historia sztuki, prawo i socjologia. Ta interdyscyplinarność pozwala na uchwycenie wielowymiarowości procesów społecznego wychowania. Wspólnie z autorami kolejnych rozdziałów ponownie badamy teorię Norberta Eliasa, patrząc z perspektywy badań nad dziećmi i dzieciństwem, jednocześnie uwypuklając rolę samego dziecka oraz jego znaczenie w tych procesach.
