Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia słuchowe dla dzieci cz.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Słonik Uszko zaprasza do nauki poprzez zabawę! Seria książek zatytułowana "Ćwiczenia słuchowe dla dzieci" to zbiór propozycji zajęć terapeutycznych przeznaczonych dla dzieci w wieku od 5 do 9 lat. Ćwiczenia te mają na celu rozwijanie zdolności fonematycznych i funkcji słuchowych najmłodszych, wspieranie ich podczas początkowej nauki szkolnej oraz pomoc dzieciom z trudnościami w przetwarzaniu słuchowym.
Druga książeczka z serii skupia się na takich elementach jak rozpoznawanie rymów, różnicowanie podobnych słów, analiza głośności i długości dźwięków, podział wyrazów na sylaby oraz trening pamięci słuchowej. Każda aktywność zawiera szczegółowe wskazówki dla dorosłego, który będzie współuczestniczył w zabawie, zapewniając dziecku optymalne wsparcie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Słonik Uszko zaprasza do nauki poprzez zabawę! Seria książek zatytułowana "Ćwiczenia słuchowe dla dzieci" to zbiór propozycji zajęć terapeutycznych przeznaczonych dla dzieci w wieku od 5 do 9 lat. Ćwiczenia te mają na celu rozwijanie zdolności fonematycznych i funkcji słuchowych najmłodszych, wspieranie ich podczas początkowej nauki szkolnej oraz pomoc dzieciom z trudnościami w przetwarzaniu słuchowym.
Druga książeczka z serii skupia się na takich elementach jak rozpoznawanie rymów, różnicowanie podobnych słów, analiza głośności i długości dźwięków, podział wyrazów na sylaby oraz trening pamięci słuchowej. Każda aktywność zawiera szczegółowe wskazówki dla dorosłego, który będzie współuczestniczył w zabawie, zapewniając dziecku optymalne wsparcie.
