Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Bugs Team 3. Story Cards
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria podręczników "Bugs Team", autorstwa Carol Read, cieszy się dużą popularnością wśród uczniów klas 03. Centralnymi postaciami są uroczy bohaterowie, którzy zapraszają młodych czytelników do angażującej nauki poprzez różnorodne gry, zagadki i inscenizacje. Seria zachęca także do podjęcia pierwszych kroków w porozumiewaniu się w języku angielskim. "Bugs Team" rozwija nie tylko umiejętności językowe, ale i kompetencje pozajęzykowe, takie jak kojarzenie, porównywanie, klasyfikowanie, oraz poszerza wiedzę o otaczającym świecie i różnych kulturach. Dodatkowo, kładzie nacisk na kształtowanie postaw prospołecznych, bezpieczeństwa oraz pracy zespołowej. Dzieciom w nauce towarzyszą zabawne maskotki, które przedstawiają główne postacie serii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria podręczników "Bugs Team", autorstwa Carol Read, cieszy się dużą popularnością wśród uczniów klas 03. Centralnymi postaciami są uroczy bohaterowie, którzy zapraszają młodych czytelników do angażującej nauki poprzez różnorodne gry, zagadki i inscenizacje. Seria zachęca także do podjęcia pierwszych kroków w porozumiewaniu się w języku angielskim. "Bugs Team" rozwija nie tylko umiejętności językowe, ale i kompetencje pozajęzykowe, takie jak kojarzenie, porównywanie, klasyfikowanie, oraz poszerza wiedzę o otaczającym świecie i różnych kulturach. Dodatkowo, kładzie nacisk na kształtowanie postaw prospołecznych, bezpieczeństwa oraz pracy zespołowej. Dzieciom w nauce towarzyszą zabawne maskotki, które przedstawiają główne postacie serii.
